اجرای ۵۰ عنوان برنامه در ستاد دهه فجر استان اصفهان

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان اصفهان گفت: رویکرد محوری ما در ستاد دهه فجر امیدآفرینی و بیان دستاوردهای نظام اسلامی است. ارائه خدمات ویژه به مردم عزیز در این ایام نیز در دستور کار است و توسط نهادهای عمرانی، فرهنگی، خدماتی و اقتصادی دنبال خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، غلامرضا رضایی روز دوشنبه- دهم بهمن‌ماه- در نشست خبری ویژه دهه فجر انقلاب اسلامی در مجتمع فرهنگی مطبوعاتی اصفهان، اظهار کرد: دهه فجر زمان و فرصت مغتنمی برای بیان و ارائه دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی است.

وی تصریح کرد: وقتی ویژگی‌های انقلاب و نظام اسلامی را بر می‌شماریم، متوجه این موضوع می‌شویم که این انقلاب مردمی‌ترین انقلاب در دوران معاصر و حتی در طول تاریخ بوده است.

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان اصفهان، تصریح کرد: به فرموده امام راحل عظیم‌الشأن؛ پیروزی انقلاب اسلامی، پایان تحقیر ملت ایران بود. امروز نه تنها در حوزه اقتدار، بالندگی و عزت شاهد ترقی و تعالی هستیم بلکه می‌بینیم انقلاب در ماهیت حکمرانی در ابعاد دینی، توحیدی و ایمانی هم تحولات و تغییراتی ایجاد کرده که بی‌سابقه بود.

به گفته وی، در مسیر و امتداد همین تغییراتی شاهد بودیم که مردم نقش‌آفرینی کردند و محور همه امور و برنامه‌ها شدند. امروز دین در ابعاد مختلف نقش‌آفرین بوده و این حاکمیت دینی تعیین کننده است.

رضایی با بیان اینکه خط سیری در دوره کنونی می‌کوشد طاغوت و پهلوی را تطهیر و تاریخ را تحریف کند، اظهار کرد: وظیفه ما و سایر پیشکسوتانی که دیروز انقلاب و دفاع مقدس را دیده‌اند و درک کرده‌اند، تبیین و بازخوانی رویدادها، وقایع و دستاوردها برای نسل نوجوان و جوان است.

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان اصفهان افزود: دشمنان توسعه و پیشرفت نظام اسلامی ایران را بی نمی‌تابند؛ از همین رو با همه توان و امکانات انواع فتنه‌ها، توطئه‌ها و تهدیدها را برای کند کردن حرکت ملت بزرگ و انقلابی ایران طراحی می‌کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه ستاد دهه فجر استان اصفهان در تلاش برای اجرای همه برنامه‌ها در جای جای استان اصفهان است، خاطر نشان کرد: تلاش می‌کنیم نقش مردم در رویدادهای دهه فجر امسال از سال‌های گذشته پررنگ‌تر و ملموس‌تر باشد چرا که انقلاب از آن مردم و برای مردم است.

رضایی تاکید کرد: رویکرد محوری ما در ستاد دهه فجر امیدآفرینی و بیان دستاوردهای نظام اسلامی است. ارائه خدمات ویژه به مردم عزیز در این ایام نیز در دستور کار است و توسط نهادهای عمرانی، فرهنگی، خدماتی و اقتصادی دنبال خواهد شد.

وی با اشاره به اجرای برنامه «میهمانی لاله‌ها» در روز پنجشنبه-سیزدهم بهمن‌ماه-در گلزار شهدای شهرها و روستاهای استان اصفهان اظهار کرد: در همین رابطه ۲۱۷ شهید شهر اصفهان که در ماه‌های پایانی منتهی به پیروزی انقلاب در سال ۵۷ به شهادت رسیده‌اند شناسایی شده‌اند که تصاویر آنها در سطح شهر نصب شده است.

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان اصفهان گفت: «مسجدمحوری» در رویدادهای فجر امسال در نظر گرفته شده و ۸۰ مسجد با موضوع دهه فجر و میلاد امام علی (ع) برنامه‌های متنوعی اجرا خواهند کرد. همچنین در روز جمعه-چهاردهم بهمن‌ماه-پیشگامان انقلاب در عرصه‌های مختلف مبارزه، صنعت، فرهنگ و ورزش تقدیر خواهند شد.

وی اضافه کرد: روز ۲۲ بهمن برنامه‌ها و غرفه‌های متنوعی در میدان امام (ره) اصفهان برپا خواهد شد و ارگان‌هایی که دستاوردها و محصولاتی دارند در این غرفه‌ها خدماتشان را ارائه کرده و به نمایش می‌گذارند.

رضایی با اشاره به ۵۰ عنوان برنامه اصلی در استان اصفهان و صدها برنامه زیربخشی همان برنامه‌های محوری اظهار کرد: برنامه‌های محله محور و سرودهای پاتوقی در همین ایام اجرا خواهند شد. همچنین امسال غبارروبی حرم مطهر امام راحل بر عهده استان اصفهان و منطقه کاشان گذاشته شده که در ایام‌الله دهه فجر در همان مکان مقدس اجرا خواهد شد.

کد خبر 637653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.