برگزاری جشن بزرگ انقلاب در ورزشگاه پیروزی اصفهان

مسئول ستاد دهه فجر سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: جشن بزرگ انقلاب با عنوان «خاک مادری» به مدت پنج شب با حضور خوانندگان کشوری در ورزشگاه پیروزی واقع در منطقه جی اصفهان، از هجدهم تا بیست‌ودوم بهمن‌ماه از ساعت ۱۹ تا ۲۲ برنامه‌ریزی‌ شده است.

سعید امامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: یکی از مباحث و ایده‌های اصلی این دوره از مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر اصفهان، ایجاد نشاط و شادی عمومی و اجتماعی در جامعه است.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط اخیر کشور در چندماه گذشته، تصمیم بر این شد که یکی از برنامه‌های ویژه و محوری ایام‌الله دهه فجر امسال در شهر اصفهان را به موسیقی و اجرای کنسرت شاد و مفرح اختصاص دهیم.

مسئول ستاد دهه فجر سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان افزود: جشن بزرگ انقلاب با عنوان «خاک مادری» به مدت پنج شب با حضور خوانندگان کشوری در ورزشگاه پیروزی واقع در منطقه جی اصفهان، از هجدهم تا بیست‌ودوم بهمن‌ماه از ساعت ۱۹ تا ۲۲ برنامه‌ریزی شده است.

وی با بیان اینکه پنج خواننده مطرح شامل حامد محضرنیا، حسین کشتگار، امید جهان، مرتضی اشرفی و مهدی شکوهی در این رویداد اجرای برنامه خواهند داشت، اظهار کرد: این برنامه کاری از اداره رویدادهای سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان است که با همکاری اداره کل ورزش و جوانان طراحی و برنامه‌ریزی شده است.

امامی خاطرنشان کرد: همشهریان و شهروندان می‌توانند برای تهیه بلیت این جشن از روز پنجشنبه، سیزدهم بهمن‌ماه به فرهنگسراهای سطح شهر مراجعه و بلیت جشن را تهیه کنند؛ حدود پنج هزار نفر برای هر شب اجرای این جشن کنسرت، می‌توانند در ورزشگاه حاضر شوند همچنین پارکینگ خودرویی در خیابان حاشیه ورزشگاه وجود دارد.

وی تصریح کرد: بلیت‌های جشن ویژه دهه فجر رایگان است اما به دلیل اینکه برنامه ویژه است بلیت‌ها در مدت زمان کوتاهی تمام می‌شود، بنابراین توصیه می‌شود شهروندان در اولین فرصت اعلام شده برای گرفتن بلیت اقدام کنند. همچنین شهروندانی که بلیت ندارند به ورزشگاه مراجعه نکنند چرا که صندلی به تعداد آمار و بلیت‌های تهیه شده شهروندان است.

کد خبر 637830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.