مشهد مهیای برگزاری جشن انقلاب می‌شود

قائم مقام ستاد مناسبت‌های شهرداری مشهد از برگزاری هرچه باشکوه تر جشن انقلاب در تمامی نقاط ۱۳ گانه شهر خبر داد.

به گزارش ایمنا، مهدی یعقوبی در خصوص تمهیدات پیش بینی شده برای این ایام گفت: جانمایی و نصب چهار گل نوشته با موضوع دهه فجر در چهار میدان سطح شهر (میدان صاحب الزمان، میدان انقلاب، میدان ۱۷ شهریور و میدان فلسطین)، از برنامه های در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در شب ۱۱ بهمن تمامی پرده های مناسبتی دهه فاطمیه از سطح شهر جمع خواهد شد و با استفاده بیش از هزار و صد پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران عرشه پل های شهر  آذین بندی می شود،  همچنین تمامی آذین بندی ها و چراغانی های سطح شهر رفع نقص شده و فعال خواهند بود و در همین راستا پنج مکان بصورت ویژه ریسه بندی خواهد شد.

قائم مقام ستاد مناسبت‌های شهرداری مشهد در خصوص برگزاری جشن های ایام دهه فجر در سطح شهر، تصریح کرد: این جشن‌ها در مسیرهای میدان امام رضا(ع) تا میدان ۱۵ خرداد، پل فجر تا حرم مطهر، چهارراه برق تا بازار فردوسی، میدان شهدا تا میدان امام حسین(ع)، میدان شهدا تا میدان شریعتی، میدان پارک تا میدان بسیج و میدان شهدا تا میدان امام خمینی (ره) با عنوان "خیابان انقلاب" برگزار می شود.

وی افزود: در تمامی فرهنگسراهای شهر نمایشگاه عکس انقلاب، اجرا سرودهای انقلابی توسط دانش آموزان و ویژه برنامه‌هایی با موضع آموزشی، خانوادگی، فرهنگی تدارک دیده شده است.

یعقوبی از برگزاری رژه تاکسیرانان از فرودگاه تا حرم مطهر در روز ۱۲ بهمن ماه خبر داد و گفت: در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن  برای تمامی شرکت کنندگان در مراسم، سرویس دهی رایگان با ۷۰ دستگاه اتوبوس انجام می شود و همچنین سرویس دهی رایگان با ۸۰ دستگاه اتوبوس برای دانش آموزان در راهپیمایی روز ۱۲ بهمن ماه پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه در خط یک و دو قطار شهری در روز ۲۲ بهمن ماه سرویس دهی رایگان و افزایش یک ساعت سرویس دهی نیز پیش بینی شده است، اظهارکرد: عملیات رفت و روب و شست و شوی معابر اصلی شهر به ویژه مسیرهای منتهی به حرم مطهر به طور ویژه انجام خواهد شد.

معاون خدمات شهری شهردار مشهد گفت: سه هزار و ۶۳ فضای پارک غیر حاشیه ای خودرو در بافت حرم مطهر در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در تمامی نمایشگرهای سطح شهر از ۱۲ لغایت ۲۲ بهمن ها کلیپ های متناسب با این ایام پخش خواهد شد و مراسم نورافشانی در مناطق مختلف شهر صورت می پذیرد.

یعقوبی با اشاره به پروژه قابل بهره‌برداری در ایام جشن انقلاب، گفت: افتتاح ایستگاه آتش نشانی شاهنامه در بلوار شاهنامه، بهره‌برداری از دو دستگاه خودرو پلتفرم منحصر بفرد آتش نشانی، بهره‌برداری از بازار قائم و بازار میوه و تره بار میرزا کوچک خان، همچنین کلنگ زنی شبکه جداسازی خطوط انتقال آب شرب از آب خام در مناطق ۹، ۸، ۱۱ و ۱۲ تنها بخشی  از پروژه های قابل بهره برداری و افتتاح معاونت خدمات شهری در این ایام خواهد بود.  

کد خبر 408165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.