مشهدالرضا مهیای برگزاری جشن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی می‌شود

معاون شهردار و قائم مقام ستاد مناسبت‌های شهرداری مشهد از آمادگی کلانشهر مشهد و اجرای برنامه‌های مختلف در دهه فجر چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی خبر داد.

مهدی یعقوبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن دهه فجر، ویژه برنامه‌های مختلفی از سوی سازمان‌ها و مجموعه‌های وابسته به شهرداری مشهد برنامه‌ریزی شده تا با اجرای آن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با شکوهی کامل در شهر مشهد برگزار شود.

وی افزود: نصب بالغ بر ۱۳۰۰ پرچم ایران در عرشه پل‌ها، ۲۸۰ پرچم در سازه‌های مناسبتی، فضاسازی ویژه و ریسه‌بندی میدان راه آهن و میدان انقلاب، نصب پرچم بزرگ ایران روی تمام ساختمان‌های اداری شهرداری، اکران طرح‌های مناسبتی دهه فجر در ۲۶۰ استرابورد شهری و ۱۱۶ عدد از آگهی نماها، پل سوارها و پل‌های عابر پیاده، بخشی از فضا آرایی شهری در این ایام مبارک است.

معاون خدمات شهری شهردار مشهد با بیان اینکه در این ایام، بالغ بر ۱۰ هزار مترمربع اطلاع‌رسانی محیطی در سطح شهر خواهد شد، تصریح کرد: اجرای نورافشانی در کل مناطق شهرداری به ویژه میدان انقلاب و میدان فجر، نصب یک‌هزار عدد پرچم بیرقی ایران در معابر منتهی به حرم مطهر رضوی، اکران یک‌هزار کتیبه پارچه‌ای با محتوای انقلابی، نصب دو هزار عدد پرچم بیرقی سه رنگ و پرچم ایران در مسیرهای بی آر تی، نصب هشت عدد پرچم بزرگ ایران روی ساختمان‌های مرتفع شهر، اکران ۳۰۰ هزار متر ریسه رنگی به رنگ‌های پرچم ایران در نقاط پرتردد، نصب سه هزار عدد پرچم آویز ستونی ایران و رونمایی از سازه ابر پرچم ۶۰ متری ایران در کوه پارک از دیگر برنامه‌های شهرداری مشهد در این ایام خواهد بود.

وی ادامه داد: غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای انقلاب و دفاع مقدس توسط تشکل‌های مردمی و برگزاری مسابقه‌های متعدد مجازی از دیگر برنامه‌هایی است که به صورت گسترده در سطح مناطق ۱۳ گانه شهر مشهد اجرا خواهد شد.

یعقوبی ادامه داد: در روز ۲۲ بهمن ماه سال‌جاری و همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، خطوط یک و دو قطار شهری مشهد به شهروندان با یک ساعت افزایش ساعت کاری، سرویس‌دهی رایگان ارائه خواهد کرد.

معاون شهردار مشهد اظهار کرد: ارائه خدمات در پارکینگ‌های واقع در میدان شهدا و هسته مرکزی شهر در روز ۲۲ بهمن، فضا آرایی و ریسه‌بندی ایستگاههای قطار شهری، نصب دو هزار پرچم ایران روی ناوگان تاکسیرانی، فضا آرایی ۱۴ پایانه اتوبوسرانی و پایانه مسافربری امام رضا (ع) و راه ابریشم از دیگر اقدامات مدیریت شهری در دهه فجر خواهد بود.

وی افزود: با هماهنگی صورت گرفته با مناطق ۱۳ گانه در این ایام، علاوه بر برگزاری مسابقات مختلف، ویژه برنامه‌های فرهنگی، نمایشگاه‌های مختلفی در سطح شهر مشهد با رعایت پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی در زمینه ارائه دستاوردهای انقلاب اسلامی در معرض بازدید عموم شهروندان قرار خواهد گرفت.

کد خبر 471790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.