۱۲۴ پروژه در حوزه‌های مختلف در آران و بیدگل به بهره‌برداری می‌رسد

فرماندار آران و بیدگل از بهره‌برداری و کلنگ‌زنی ۱۲۴ پروژه با اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان در دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی‌اکبر رضایی امشب _ دوشنبه دهم بهمن _ در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به ایجاد امیدآفرینی و نشاط در جامعه کنونی اظهار کرد: برنامه‌های متنوع و گسترده‌ای برای نمایش عرصه‌های خدمت‌رسانی نظام اسلامی به مردم در میان اقشار مختلف تدارک دیده شد.

وی با بیان اینکه ۱۲۴ پروژه در حوزه‌های مختلف در آران و بیدگل با اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: برنامه‌های دهه فجر امسال با شعار ایجاد نشاط و امیدآفرینی در قالب جنگ‌های شاد برگزار خواهد شد.

فرماندار آران و بیدگل بر حضور همه آحاد مردم و مسئولان با توجه به جنگ نرم شدید دشمنان برای برگزاری پرشور جشن‌های روزهای پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد و افزود: برگزاری مراسم‌های متنوع در مساجد و مناطق محروم پیش‌بینی شده است.

وی شروع برنامه‌های دهه فجر امسال را متفاوت عنوان کرد و گفت: «زنگ انقلاب» امسال به‌صورت ویژه در «صحن انقلاب» نواخته می‌شود و با الهام گرفتن از آستان قدس رضوی این صحن در شهرستان آران و بیدگل برگزار می‌شود.

رضایی وجود نمایشگاه‌های دستاوردهای انقلاب و صنایع دستی و تبدیلی و همچنین عرضه مستقیم کالا را برای تنظیم بازار از دیگر برنامه‌های ویژه دهه فجر امسال معرفی کرد.

به گفته وی، جشن‌های انقلاب امسال در مناطق محروم به‌طور ویژه‌تر از سال‌های قبل با هدف چشیدن طعم شیرین پیروزی در بین اقشار مختلف و مناطق محروم برپا خواهد شد.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل واگذاری ۱۰۰۰ قطعه زمین به محرومان در قالب مسکن ملی را ازجمله برنامه‌های شاخص این دهه خواند و گفت: این طرح به‌تنهایی می‌تواند حلاوت انقلاب را دوچندان کند و طعم شیرین خانه‌دار شدن را به محرومان منطقه بچشاند.

وی طرح‌های افتتاحی این دهه را در حوزه‌های مختلف بهداشتی، عمرانی، ورزشی، کشاورزی و فرهنگی اعلام کرد و افزود: اصحاب رسانه وظیفه دارند در تبیین برنامه‌های مسئولان به جنگ نرم دشمن پاتک زده و نقشه‌های آنان را برای براندازی جمهوری اسلامی نقش بر آب کنند.

کد خبر 637729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.