برگزاری مسابقات خانوادگی روزنامه‌ دیواری «انقلاب» در اراک

سرپرست اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اراک گفت: با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی وورزشی شهرداری اراک مسابقات خانوادگی روزنامه‌ دیواری «انقلاب» در مساجد و کانون‌های مساجد برگزار می‌شود.

مهدی میرداودی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: موضوع اصلی این مسابقه دهه فجر و انقلاب اسلامی است که شرکت‌کنندگان می‌توانند با استفاده از موضوعاتی همچون مسجد محله ما، شهدای محله و میلاد باسعادت امام علی (ع) در تهیه روزنامه، امتیاز بیشتری کسب کنند.

وی افزود: هدف از برگزاری این مسابقه، استفاده از زبان هنر در بیان رخدادها و اتفاقات انقلاب، ایجاد شور و نشاط بین نوجوانان و خانواده‌ها در همه رده‌های سنی و آشنایی نسل‌های سوم و چهارم با موضوع انقلاب است.

سرپرست اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اراک تصریح کرد: مهلت شرکت در مسابقه روزنامه دیواری انقلاب از ۱۲ تا ۱۸ بهمن ماه سال جاری است و آثار تولید شده در روز ۲۲ بهمن ماه امسال در میدان شهدای اراک نصب و از آثار برتر تقدیر خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: این مسابقه به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک، شهرداری اراک، شورای اسلامی کلانشهر اراک و ستاد فهما استان مرکزی برگزار می‌شود.

کد خبر 553036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.