برگزاری ۱۴۰ عنوان برنامه به مناسبت دهه فجر در اصفهان

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: به مناسب دهه فجر ۱۴۰ عنوان برنامه و ۵۰۰ اجرا با رعایت پروتکل های بهداشتی در مکان‌های مشخص که آسیبی به شهروندان وارد نشود در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا؛ محمد عیدی امروز _یکشنبه ۱۹ بهمن ماه_ در یکصد و پنجاه و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اظهار کرد: از ارکان فرهنگی شهر شامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی مناطق تشکر می‌کنم، زیرا توانسته‌اند در این مدت و به مناسب دهه فجر ۱۴۰ عنوان برنامه و ۵۰۰ اجرا را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار کنند.

وی افزود: یکی از اقدامات مثبت پنجمین دوره شورای شهر اصفهان ارائه طرح پیشنهادی "آموزش کارآفرینی" بود که همین موضوع باعث افتتاح ستاد کار آفرینی شهرداری اصفهان شد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با بیان این که این اتفاق باعث جاری‌سازی تفکر کارآفرینی در شهر شده است، تصریح کرد: این رویداد ضرورت اجرایی و استراتژیک داشت، زیرا اگر شهری با نشاط بخواهیم باید اکوسیستم کارآفرینی را افزایش دهیم تا شاهد اتفاقات خوبی در این راستا باشیم که شهر نیز بتواند خود را باز تولید کند.

عیدی اضافه کرد: جلسات متعددی با ارکان مختلف شهرداری با محوریت مرکز پژوهش‌های شورا داشتیم و توانستیم برنامه "توان هفت" که آموزش کارآفرینی است را به نتیجه برسانیم، در این طرح از مشارکت مردم استفاده شده است در واقع سعی بر این بوده است از پیشنهادات آنها بهره ببریم.

وی با بیان این که طرح "کارآفرینی توان هفت" در مجمع کلانشهرها جز بهترین طرح‌ها قرار گرفته است، گفت: طرح آمایش مشارکت‌های اجتماعی به عنوان برترین طرح در این مجمع انتخاب شد، همچنین طرح ساماندهی حاشیه‌نشینی، در وزارت کشور به عنوان الگو برگزیده شد که این اتفاق بسیار ارزشمند است.

کد خبر 473467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.