شغل‌های شهر خود را نقاشی کنید

مدیر خانه کودک شهرداری اصفهان از برگزاری دومین مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان و نوجوانان اصفهان با موضوع شغل‌های شهر من خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان زهرا کاظمی اظهار کرد: دومین مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان و نوجوانان اصفهان (پوپک) در عرصه بین‌الملل برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: سال گذشته این مسابقات مورد استقبال کودکان و نوجوانان قرار گرفت و دو هزار اثر به دبیرخانه ارسال شد.

دبیر اجرایی مسابقه بین المللی نقاشی کودکان و نوجوانان اصفهان با بیان اینکه به طور قطع در سال جاری با حضور کودکان و نوجوانان از سراسر کشور می‌توانیم پذیرای تعداد آثار بیشتری باشیم، افزود: این مسابقه در رده سنی چهار تا ۱۸ سال با موضوع شغل‌های شهر من برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: کودکان و نوجوانان ایده‌هایی برای آینده شغلی خود دارند و ما با نگاه به تحلیل‌های شهری برای افزایش شغل‌ها این موضوع را پیشنهاد دادیم و امیدواریم کودکان و نوجوانان با ترسیم شغل‌های شهر خود در این مسابقه شرکت کنند.

شغل‌های شهر خود را نقاشی کنید

کاظمی ادامه داد: کودکان و نوجوانان می‌توانند آثار خود را به سایت جشنواره به آدرس www.iicpf.com ارسال کنند. هر کودک می‌تواند یک اثر برای دبیرخانه ارسال کند.

وی با بیان اینکه ابعاد آثار نباید کوچک‌تر از A۳ باشد تصریح کرد: تکنیک نقاشی‌ها آزاد است و داوری آثار در چهار رده سنی شامل آثار کودکان چهار تا شش سال، هفت تا ۹ سال، ۱۰ تا ۱۳ سال و ۱۴ تا ۱۸ سال به صورت مجزا بررسی می‌شود.

دبیر اجرایی مسابقه بین المللی نقاشی کودکان و نوجوانان اصفهان ادامه داد: هر سال ۱۰۰ یا ۳۰۰ اثر از نقاشی کودکان را به صورت گالری مجازی آماده می‌کنیم تا کودکان سراسر کشور و حتی جهان آثار راه یافته به نمایشگاه را مشاهده کنند. همچنین سایت به صورت دو زبانه طراحی شده که کودکان ایرانی و خارجی می‌توانند با مطالعه، آثار خود را برای شرکت در مسابقه ارسال کنند.

کد خبر 636215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.