برای عاقبت‌به‌خیری باید در مسیر شهدا گام برداریم

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران با اشاره به اینکه باید اعمال شهدا را سرلوحه کار خود قرار دهیم، گفت: تکریم خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و ادامه راه شهدا، یک امر ضروری و وظیفه اصلی همه ما محسوب می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران، سعید کهن‌سال در حاشیه دیدار با والدین معزز شهید والامقام، «محمدعلی برزکار» که در شهرستان قائم‌شهر برگزار شد، با بیان اینکه والدین شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند، اظهار کرد: عزت و امنیت ما مدیون شهدا و استقامت این عزیزان است.

وی با اشاره به اینکه باید اعمال شهدا را سرلوحه کار خود قرار دهیم، گفت: تکریم خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و ادامه راه شهدا، یک امر ضروری و وظیفه اصلی همه ما محسوب می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران یادآور شد: اگر بخواهیم عاقبت‌به‌خیر، رستگار و عزتمند شویم، باید مسیر شهدا را طی کنیم و حضور خودمان را در منازل شهدا پررنگ کنیم. این والدین عزیز شهدا هیج توقعی ندارند و انسان‌های بافضیلتی هستند. حضور ما در بیت معزز شهدا موجب می‌شود تا از رفتار این عزیزان الگو بگیریم و روحیه خدمتگزاری خود را تقویت کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در این دیدار مشکلات این خانواده عزیز را از نزدیک مورد بررسی و پیگیری قرار داد.

گفتنی است، پدر بزرگوار شهید گرانقدر، محمدعلی برزکار، از جانبازان سرافراز ۵۰ درصد دوران دفاع مقدس است.

دیدار با جامعه معزز ایثارگری استان در منازل آنان و همچنین عیادت از این عزیزان با هدف حل مشکل، در اولویت برنامه‌های مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران است.

کد خبر 635362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.