جانبازان، سمبل مقاومت و قهرمانان پرافتخار کشور هستند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی گفت: دیدار با خانواده جانبازان سرافراز که در راه حق و کشور جان‌فشانی کردند، افتخاری بزرگ برای مسئولان است. جانبازان سمبل مقاومت و قهرمانان پرافتخار کشور هستند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران، رضا ربیعی در آستانه دهه مبارک فجر و در دیدار با جانباز سرافراز عباس گودرزی نسب، فرمانده پدافند هوایی استان در دوران دفاع مقدس اظهار کرد: دیدار با خانواده جانبازان سرافراز که در راه حق و کشور جان‌فشانی کردند، افتخاری بزرگ برای مسئولان است. جانبازان سمبل مقاومت و قهرمانان پرافتخار کشور هستند.

وی با اشاره به اینکه برخی از شما به‌عنوان یک جانباز، این قهرمانی را به اسم جمهوری اسلامی برای امامین انقلاب کسب کردید، افزود: این ایثارگری و فداکاری برای ما مایه افتخار است و همین جان‌فشانی‌ها است که کشور را حفظ کرده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی در پایان گفت: مردم ما حق معنوی جانبازان را فراموش نمی‌کنند و جانبازان اسناد ماندگار انقلاب اسلامی هستند.

لازم به ذکر است، جانباز عباس گودرزی نسب سال ۱۳۳۲ متولد شد و در عملیات بدر در جزیره مجنون و عملیات کربلای ۱ و آزادسازی مهران مجروح و به درجه جانبازی نائل گشت.

کد خبر 637094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.