مادران شهدا گنجینه‌های تمام‌نشدنی ایثار هستند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران گفت: دل‌های مادران شهدا مملو از صفا، صمیمیت،ارادت به اهل‌بیت و ائمه اطهار (ع) است، اینان گنجینه‌هایی تمام‌نشدنی و اسراری از عشق و ایثار هستند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران، سعید کهن‌سال در دیدار با مادر فداکار و صبور شهید گران‌قدر، «حبیب‌الله صمدی»، با بیان اینکه مادران شهدا بهترین راویان در جهت انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های آینده محسوب می‌شوند، اظهار کرد: خاطرات مادران معزز شهدا باید در صفحات تاریخ انقلاب اسلامی ایران ثبت و درج شود.

وی با اشاره به اینکه این خاطره‌ها انسان را متحول و دگرگون می‌سازد، افزود: دل‌های این مادران شهدا مملو از صفا، صمیمیت و ارادت به اهل‌بیت و ائمه اطهار (ع) است، اینان گنجینه‌هایی تمام‌نشدنی و اسراری از عشق و ایثار هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران با بیان اینکه شنیدن خاطره‌های شهدا از لسان مبارک مادران شهدا، قلب و روح ما را آرامش و صیقل می‌دهد، ادامه داد: روحیه انقلابی، اعتقادی، دینی، ولایت‌مداری و استقامت این مادر شهید همانند دیگر مادران شهدا مثال‌زدنی است. این مادران عزیز با بهره‌گیری از آموزه‌های دینی، مشوقان اصلی فرزندان خود به جبهه‌های حق علیه باطل بودند.

کهن‌سال تصریح کرد: این خاطره‌ها باید در قالب‌های مختلف از جمله کلیپ در فضای مجازی نشر پیدا کند. اگر دعای این مادران شهدا نباشد، عاقبت‌به‌خیر نمی‌شویم، ما عزت و اعتبار خود را به‌واسطه این مادران صبور به‌دست آورده‌ایم.

لازم به ذکر است، مادر بزرگوار شهید والامقام، «حبیب‌الله صمدی» نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در منزل شهید، خاطره‌ای زیبا و شیرین، اما تأثیرگذار از فرزند شهید گران‌قدر خود از بدو تولد تا شهادت نقل و فضای این دیدار را به رایحه ایثار و شهادت آغشته کرد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران همچنین مشکل درمانی این مادر عزیز را مورد بررسی و پیگیری قرار داد.

کد خبر 635876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.