پایش سلامت بیش از ۲ هزار ایثارگر مازندرانی

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: بیش از دو هزار تن از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران مازندران مورد پایش سلامت قرار گرفتند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران، سعید کهن‌سال با بیان اینکه ۷۰ پزشک پایش سلامت در سطح استان به جامعه معزز ایثارگری خدمات درمانی ارائه می‌دهند، اظهار کرد: مازندران از لحاظ آماری با تعداد بالایی از اعضای جامعه ایثارگری مواجه است و این تعداد از پزشکان سلامت پاسخ‌گوی نیازهای درمانی ایثارگران عزیز استان نیست.

وی با اشاره به پایش سلامت بیش از دوهزار تن از خانواده‌های شهدا و ایثارگران افزود: ارائه خدمات درمانی ویژه به جامعه هدف، تعیین اولویت‌های خدمات بهداشتی، درمانی، توانبخشی و بازتوانی تمام ایثارگران اعم از والدین، همسران و فرزندان معزز شهدا، جانبازان و آزادگان تحت تکفل آنان با توجه به شرایط عمومی و اختصاصی و بیماری‌های زمینه‌ای، ازجمله اهدافی است که در اولویت خدمات درمانی بنیاد مازندران قرار گرفته است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران ادامه داد: طرح پایش سلامت ایثارگران شامل والدین عزیز شهدا، جانبازان شیمیایی با ضایعات متوسط و شدید، جانبازان ضایعه نخاعی، گروه‌های خاص، اعصاب و روان و جامعه ایثارگری بالای ۶۰ سال سن است. ویزیت ماهیانه و تخصصی، چکاب‌های دوره‌ای و اردوهای آموزشی از مهم‌ترین اقدامات طرح پایش سلامت در استان محسوب می‌شود، نگاه ما ارتقای سطح سلامت خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران است.

کد خبر 626346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.