قیمت گوشی موبایل امروز + دانلود لیست سامسونگ، آیفون و شیائومی (۳۰ دی‌ماه)

جدیدترین قیمت گوشی‌های سامسونگ، شیائومی، اپل، هواوی، هانر و نوکیا برای یافتن ارزان‌ترین قیمت مورد توجه کاربران فضای مجازی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، خرید تلفن همراه یکی از مهم‌ترین و دشوارترین فعالیت‌ها است که در این مسیر دانستن قیمت انواع گوشی، بسیار کمک می‌کند.

امروزه بازار تلفن همراه بسیار گسترده شده است و برندهای گوناگونی همچون اپل، شیائومی، سامسونگ، هوآوی و نوکیا مدل‌های بسیاری را عرضه کرده‌اند. به همین دلیل، بهتر است پیش از خرید، درباره گزینه مورد نظر خود تحقیق کنیم.

پرطرفدارترین گوشی سامسونگ

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A73 دو سیم‌کارت

  • رم: هشت گیگابایت
  • فناوری صفحه نمایش: Super AMOLED Plus
  • اندازه :۶.۷ اینچ
  • شبکه‌های ارتباطی :2G، 3G، 4G، ۵G
  • حافظه داخلی: ۲۵۶ گیگابایت
  • نسخه سیستم عامل: Android12

برخی از گوشی‌های هوشمند میان‌رده از مشخصات فنی قدرتمندی بهره برده‌اند که در برخی از موارد مشخصات فنی درنظرگرفته‌شده چیزی کم از یک پرچم‌دار ندارند. سامسونگ Galaxy A73 5G SM-A736B/DS هم یکی از این گوشی‌های هوشمند میان‌رده باکیفیت موجود در بازار است که به لطف بهره بردن از مشخصات فنی قدرتمند، توانایی ارائه عملکرد بسیار خوبی را دارد.

در نمای روبه‌رو، این گوشی به صفحه نمایش با ابعاد ۶.۷ اینچ و رزولوشن ۱۰۸۰×۲۴۰۰ پیکسل از نوع سوپرامولد پلاس مجهز شده است. صفحه نمایشی با توانایی نمایش ۳۹۳ پیکسل در هر اینچ و نرخ به‌روزرسانی ۱۲۰ هرتز، همچنین میزان روشنایی ۸۰۰ نیت (شمع در مترمربع) سبب شده تا در شرایط نوری متنوع، وضوح تصویر بسیار خوبی را از این صفحه نمایش باکیفیت شاهد باشید.

سنسور دوربین اصلی قدرتمند با رزولوشن ۱۰۸ مگاپیکسل از نوع عریض در کنار سنسور ۱۲ مگاپیکسل فوق عریض (ultrawide) و دو سنسور با رزولوشن پنج مگاپیکسل از نوع ماکرو و سنجش عمق، سنسورهای دوربین چهارگانه این گوشی هوشمند میان‌رده قدرتمند را تشکیل می‌دهند. بریدگی دایره‌ای شکل ناچ در قسمت بالایی و مرکزی صفحه نمایش، سنسور دوربین سلفی بسیار مناسب ۳۲ مگاپیکسلی را در خود جای داده است.

یکی از قدرتمندترین پردازنده‌های میان‌رده شرکت کوالکام، یعنی اسنپدراگون 778G 5G این گوشی هوشمند را همراهی می‌کند. حضور چنین پردازنده‌ای سبب خواهد شد تا عملکرد بسیار خوبی را در اجرای بازی و برنامه‌های کاربردی محبوب شاهد باشید. باتری با میزان ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت و توانایی پشتیبانی از شارژ سریع با توان ۲۵ وات، از دیگر مشخصات درنظرگرفته‌شده برای این گوشی هوشمند میان‌رده هستند. لازم به ذکر است که درون جعبه این گوشی خبری از آداپتور شارژر نیست و باید آن را به‌عنوان وسیله جانبی خریداری کنید.

دانلود لیست قیمت گوشی‌های سامسونگ (فایل گرافیکی در اندازه اصلی)

محبوب‌ترین گوشی موبایل شیائومی

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 9A دو سیم‌کارت

  • رم: دو گیگابایت
  • فناوری صفحه نمایش: IPS
  • اندازه :۶.۵۳ اینچ
  • شبکه‌های ارتباطی: 2G، 3G، 4G
  • حافظه داخلی: ۳۲ گیگابایت
  • نسخه سیستم عامل: 10 Android
شرکت شیائومی به‌تازگی دو عضو ارزان‌قیمت از خانواده «Redmi 9» را معرفی کرده است. گوشی Redmi 9A یکی از این گوشی‌ها است که مانند نسخه‌های قبلی، از صفحه نمایش بزرگ، باتری پرقدرت، طراحی جذاب دوربین و سخت‌افزار مناسب برخوردار است. صفحه نمایش این گوشی ۶.۵۳ اینچ است و از فناوری IPS LCD بهره می‌برد. این نمایشگر حدود ۸۱ درصد از بدنه را به خود اختصاص داده است.
شیائومی برای این محصول خود از یک دوربین با لنز عریض ۱۳ مگاپیکسلی استفاده کرده است. دوربین سلفی پنج مگاپیکسلی هم در مرکز گوشی و بالای نمایشگر این گوشی به کار گرفته شده است. از نظر سخت‌افزاری هم این گوشی به تراشه Helio G25 شرکت مدیاتک مجهز شده، که با پردازنده هشت‌هسته‌ای و قدرتمند Cortex-A53 و پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320 همراه شده است.
حافظه رم با ظرفیت دو گیگابایت هم در کنار این مجموعه قرار گرفته است تا بتواند افزون بر کارهای معمول، از قابلیت‌های نوین گوشی‌های امروزی هم پشتیبانی کند. برای این گوشی حافظه داخلی با ظرفیت ۳۲ گیگابایت در نظر گرفته شده است، که با استفاده از یک کارت حافظه SD قابل‌ارتقا است. باتری لیتیوم_پلیمری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت شارژ با توان ۱۰ وات و جک ۳.۵ میلی‌متری صدا هم از دیگر مشخصات این محصول جدید هستند.

دانلود لیست قیمت گوشی‌های شیائومی (فایل گرافیکی در اندازه اصلی)

محبوب‌ترین گوشی آیفون

گوشی موبایل اپل iPhone 13 CH دوسیم‌کارت

  • رم: چهار گیگابایت
  • فناوری صفحه نمایش: Super Retina XDR OLED
  • اندازه: ۶.۱ اینچ
  • شبکه‌های ارتباطی: 2G، 3G، 4G، 5G
  • حافظه داخلی: ۱۲۸ گیگابایت
  • نسخه سیستم عامل: iOS 15

گوشی موبایل iPhone 13 CH پرچم‌دار جدید شرکت اپل است که با چند ویژگی جدید و دوربین دوگانه روانه بازار شده است. اپل برای ویژگی‌ها و طراحی کلی این گوشی از همان فرمول چند سال اخیرش استفاده کرده است. نمایشگر این گوشی به پنل Super Retina مجهز شده است تا تصاویر بسیار مطلوبی را به کاربر عرضه کند. این نمایشگر رزولوشن بسیار بالایی دارد، همچنین شارژ بی‌سیم باتری در این گوشی امکان‌پذیر است.

روکش سرامیکی صفحه نمایش این گوشی می‌تواند انقلابی در محافظت به پا کند. این گوشی ضدآب و ضدگردوخاک است. بدنه زیبای این گوشی در برابر خط و خش مقاومت زیادی دارد؛ پس خیالتان از این بابت که آب و گردوغبار به‌آسانی روی آیفون ۱۳ تأثیر نمی‌گذارد، آسوده باشد. علاوه بر این، لکه و چربی هم روی این صفحه نمایش باکیفیت تأثیر چندانی ندارد.

تشخیص چهره با استفاده از دوربین جلو ویژگی دیگری است که در آیفون جدید شرکت اپل به کار گرفته شده است. قابلیت اتصال به شبکه‌های 4G و 5G، بلوتوث نسخه پنج، نسخه ۱۵ iOS، از دیگر ویژگی‌های این گوشی هستند. از نظر سخت‌افزاری هم این گوشی از تراشه جدید A15 بهره می‌برد که دارای ۱۵ میلیارد ترانزیستور است، که دارای کنترل گرمای مطلوبی بوده تا بتواند علاوه بر کارهای معمول، از قابلیت‌های جدید واقعیت مجازی که اپل این روزها روی آن تمرکز خاصی دارد، پشتیبانی کند. به گفته شرکت اپل، این گوشی دارای سرعتی ۵۰ برابر نسخه ۱۲ خود است. پردازنده دارای ماژولار جدیدی است که مصرف باتری را بسیار پایین‌تر آورده است و قابلیت حفظ باتری را ارتقا داده است.

دانلود لیست قیمت گوشی‌های آیفون (فایل گرافیکی در اندازه اصلی)

در ادامه لیست مدل‌های مختلف گوشی را در بازارهای ایران به همراه قیمت روز آن‌ها مشاهده می‌کنید:

دانلود لیست قیمت گوشی‌های سامسونگ، شیائومی، اپل و هوآوی (فایل گرافیکی در اندازه اصلی)

کد خبر 635110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.