شاخص آلودگی هوای مناطق تهران؛ امروز ۲۸ دی‌ماه

کیفیت هوا در کلان‌شهر تهران امروز در ساعت منتهی به ۱۱ صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۱۵۷ در وضعیت ناسالم برای عموم (قرمز) ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، وضعیت هوای تهران امروز _چهارشنبه بیست‌وهشتم دی‌ماه_ به شرح زیر است:

امروز سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های امام خمینی با شاخص ۱۷۲، پارک رازی با شاخص ۱۷۳، پاسداران با شاخص ۱۶۷، پاکدشت با شاخص ۱۸۰، پیشوا با شاخص ۱۵۸، تربیت مدرس منطقه شش با شاخص ۱۷۶، تهران پارک شکوفه با شاخص ۱۶۸، دانشگاه تهران با شاخص ۱۵۲، ستاد بحران منطقه هفت با شاخص ۱۷۳، سلامت با شاخص ۱۸۰، شادآباد منطقه ۱۸ با شاخص ۱۷۲ و شریف منطقه دو با شاخص ۱۸۸ در وضعیت هوای ناسالم برای عموم (قرمز) قرار دارد.

همچنین سنجش کیفی هوا در ایستگاه‌های شهرداری مرکز منطقه ۱۲ با شاخص ۱۹۰، شهرداری منطقه دو با شاخص ۱۵۴، شهرداری منطقه چهار با شاخص ۱۶۹، شهرداری منطقه ۱۰ با شاخص ۱۸۲، شهرداری منطقه ۱۱ با شاخص ۱۷۸، شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۱۷۳، شهرداری منطقه ۲۱ با شاخص ۱۷۴، شهرداری منطقه ۲۲ با شاخص ۱۵۸، علم و صنعت با شاخص ۱۵۲، قائم با شاخص ۱۶۵، قرچک با شاخص ۱۵۴، مسعودیه منطقه ۱۵ با شاخص ۱۵۹ و منطقه ۱۵ با شاخص ۱۷۴ در وضعیت هوای ناسالم برای عموم (قرمز) قرار دارد.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های اسلام‌شهر با شاخص ۱۴۴، اقدسیه منطقه یک با شاخص ۱۰۳، پردیس با شاخص ۱۲۶، پیروزی منطقه ۱۳ با شاخص ۱۴۵، چشمه با شاخص ۱۱۸، ژئو فیزیک با شاخص ۱۳۷، شهرری منطقه ۲۰ با شاخص ۱۴۱، میدان فتح منطقه ۹ با شاخص ۱۱۱ و ورامین با شاخص ۱۴۲ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های آتی‌ساز با شاخص ۵۳، اتوبان محلاتی منطقه ۱۴ با شاخص ۹۸، پونک با شاخص ۹۹، دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۵۵، دماوند با شاخص ۹۳، رباط‌کریم با شاخص ۷۳، شهرداری منطقه ۱۶ با شاخص ۸۴، شهریار با شاخص ۹۷، قدس با شاخص ۶۵ و ملارد با شاخص ۸۱ در وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

کد خبر 634715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.