جزئیات برگزاری «جشنواره رسانه‌ای وصال»

رئیس اداره فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: اولین جشنواره «فیلم‌نامه‌نویسی، داستانک و سناریونویسی وصال» بهمن‌ماه سال جاری برگزار می‌شود.

مهدی پایون در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان باهدف تولید محتوا و متن فاخر به‌منظور تهیه فیلم کوتاه و موشن گرافی، شناسایی ظرفیت‌های موجود برای تولید متن‌های رسانه‌ای و ارائه آموزش‌هایی در این زمینه به افراد و نویسندگان مستعد، نسبت به برگزاری این جشنواره اقدام‌کرده است.

رئیس اداره فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: هدف این رویداد حمایت و شناسایی افرادی است که نویسندگی را به شکل تخصصی دنبال می‌کنند. همچنین سناریونویسی بخش دیگری است که با برگزاری این جشنواره امیدواریم بتوانیم از ظرفیت افراد شاخص در این بخش هم استفاده کنیم.

جزئیات برگزاری «جشنواره رسانه‌ای وصال»

وی تصریح کرد: آموزش‌ها در جشنواره وصال به‌صورت ورکشاب خواهد بود و علاقه‌مندان تا دوازدهم دی‌ماه فرصت دارند آثار خود در سه محور بازی و بازی‌های رایانه‌ای، ارتباط مؤثر با نوجوان و نوجوان و فضای مجازی را به دبیرخانه رویداد ارسال کنند.

پایون خاطرنشان کرد: دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان نخستین جشنواره رسانه‌ای وصال را با مشارکت جهاد دانشگاهی، مجمع فیلم‌سازان انقلاب اسلامی و انجمن سینمای جوان استان اصفهان به‌صورت مشترک برگزار می‌کند.

وی اضافه کرد: در سه کارگاه این جشنواره که به‌صورت مجزا برگزار می‌شود، از نفرات برتر تقدیر خواهد شد و درنهایت آثاری که به دست ما می‌رسد داوری شده و به برترین‌ها جوایزی اهدا خواهیم کرد.

رئیس اداره فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی ادامه داد: نویسندگانی که درزمینهٔ فیلم‌نامه‌نویسی، داستانک و سناریونویسی کار می‌کنند از این فرصت استفاده کرده و تولیدات خود در بخش‌های مونشن‌گرافی و فیلم کوتاه را ارسال کنند.

وی هدف دیگر این رویداد را شناسایی افراد، رشد و ارتقا آن‌ها در شاخص‌های نویسندگی، فیلم‌نامه و سناریونویسی برشمرد و اظهار کرد: این رویداد به شکل سالانه با مشارکت مراکز فرهنگی و تخصصی در دوره‌های بعدی ادامه خواهد داشت و کار باانگیزه و کیفیت بیشتری دنبال خواهد شد.

به گزارش ایمنا، علاقه‌مندان آثار خود را تا دوازدهم بهمن‌ماه به نشانی http://b2n.ir/f73751 ارسال کنند.

کد خبر 634559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.