اسامی برگزیدگان پنجمین جشنواره رسانه‌ای معلولان

نفرات برتر جشنواره رسانه‌ای معلولان در بخش‌های مختلف مکتوب و چندرسانه‌ای اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از قرائت بیانیه پایانی این رویداد ملی رسانه‌ای و تاکید بر توانمندی معلولان در عرصه‌های مختلف اجتماعی توسط صادق هادی از داوران این جشنواره و از اعضای قدیمی خانه مطبوعات استان اصفهان، مجریان و گردانندگان این مراسم که خود از جامعه معلولان بودند اسامی برترین‌ها را اعلام کردند.

در بخش «کاریکاتور»، یلدا هاشمی از تهران و عباس ناصری بجنوردی به طور مشترک به عنوان نفر سوم، ژاله یوسفی‌راد از استان کردستان نفر دوم و حامد مرتضوی علوی از بجنورد در جایگاه نخست معرفی شدند.

در بخش «شعر»، مجتبی خرسندی در جایگاه سوم از بجنورد، علی سعیدیان در جایگاه سوم از زرین‌شهر، نفیسه خطیبی و قاسم بای به ترتیب از تهران و گلستان در جایگاه دوم و مریم عربشاهی از کاشان بعنوان نفر اول در این بخش معرفی شدند.

الیاس اصغری از تربیت حیدریه و روح الله داتلی بیگی از اصفهان در این بخش شایسته تقدیر شناخته شدند.

«گزارش مکتوب» بخش دیگر این جشنواره بود. راضیه عباسی و سمانه ملازینعلی به ترتیب از تنکابن و یزد به‌عنوان نفر سوم، مریم دره‌شیری از یزد در جایگاه دوم و سمیه افشین‌فر از تهران رتبه نخست این بخش را از آن خود کرد.

«دل نوشته» عنوان بخش دیگر این جشنواره بود که قاسم بای و آنیکا سرتیپی از تبریز سوم شدند. معصومه امینی از تهران رتبه دوم را کسب کرده و فاطمه طایی از سمیرم موفق به کسب عنوان نخست در این بخش شد.

در بخش «داستان کوتاه» علی اصغر محمدی‌پور از یزد سوم، سارا شجاعی از یاسوج دوم و آوا جهانگیزی از اصفهان موفق به دریافت عنوان اولی بخش داستان کوتاه شد.

«طنز» دیگر بخش جشنواره رسانه‌ای معلولان بود. احسان رشیدی‌فرد از خوزستان نفر سوم، محسن تیموری نفر دوم و معصومه امینی از تهران در جایگاه سوم قرار گرفت.

در بخش «کلیپ تصویری»، سید حکیمه موسوی از مازندران و فریبا قربانی از اصفهان هر دو نفر سوم شدند. محمد یوسف‌راد از گیلان دوم شد و فرید نیکخواه از مریوان کردستان عنوان نخست را کسب کرد.

در بخش «گزارش تصویری» معصومه اکبری از فلاورجان نفر سوم، سمیه حسن‌زاده از تهران نفر دوم و سیده حکیمه موسوی از مازندران رتبه اول را از آن خود کرد.

فرانک عابدی از اصفهان در این بخش قابل تقدیر معرفی شد.

در بخش «کلیپ» سیده پرگل شمسی از ایلام سوم شد و علیرضا فیضی از تهران در جایگاه دوم قرار گرفت. مرضیه بخشی از سراوان استان سیستان و بلوچستان نیز نفر اول این بخش معرفی شد.

اثر ندا جوزقیان در این بخش قابل تقدیر شناخته شد.

«مصاحبه مکتوب» بخش دیگری از این رویداد رسانه‌ای بود که هر سه منتخب آن از اصفهان بودند. شیرین مستغاثی سومین منتخب بود و ریحانه شهبازی عنوان دوم را کسب کرد. طاهره شفیعی نیز در این بخش اول شد.

به گزارش ایمنا، آئین اختتامیه پنجمین دوره جشنواره رسانه‌ای معلولان با حضور مسئولانی از جمله مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مناطق محروم، مدیران کل بهزیستی و امور زبنایی استان اصفهان، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و شماری از مسئولان و کارشناسان فرهنگی و رسانه‌ای، خبرنگاران و خانواده‌های جامعه معلولان از استان‌ها و شهرهای مختلف کشور، در تالار بهزیستی استان اصفهان برگزار شد.

کد خبر 613494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.