گوشی سامسونگ + دانلود جدیدترین قیمت موبایل امروز (۲۳ دی)

قیمت انواع مدل‌های پرفروش گوشی‌های تلفن همراه برند سامسونگ ازقبیل A52 و نوت در بازه زمانی هفت روز گذشته در بازارهای موبایل ایران تغییراتی را تجربه کرده و مورد توجه کاربران فضای مجازی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تا چند سال پیش برند سامسونگ به‌عنوان یک پرچم‌دار بازار موبایل و فناوری، هر سال یک یا دو گوشی هوشمند را روانه بازار می‌کرد و خریداران انتخاب‌های زیادی پیش روی خود نداشتند، اما با پیشرفت روزافزون فناوری و گسترش خطوط تولید گوشی‌های هوشمند این برند در کشورهای مختلف، این روزها اگر سری به بازار بزنید با مدل‌های رنگارنگ و مختلفی از تلفن‌های همراه برند سامسونگ مواجه خواهید شد که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارد و در برخی زمینه‌ها با مدل‌های دیگر متفاوت است.

انتخاب از بین گوشی‌های برند سامسونگ بیش از هر چیز به بودجه و کارکرد مد نظر کاربر بستگی دارد و پیش از اقدام به خرید باید خواسته کاربر از گوشی جدید و هزینه‌ای که قصد دارد صرف کند، مشخص شود.

در ادامه لیست پرفروش‌ترین مدل‌های گوشی تلفن همراه برند سامسونگ طی بازه زمانی هفت روز گذشته در بازارهای ایران به همراه قیمت حدودی آن را مشاهده می‌کنید:

پرطرفدارترین گوشی سامسونگ

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A73 دو سیم‌کارت

  • رم: هشت گیگابایت
  • فناوری صفحه‌نمایش: Super AMOLED Plus
  • اندازه :۶.۷ اینچ
  • شبکه‌های ارتباطی :2G، 3G، 4G، ۵G
  • حافظه داخلی: ۲۵۶ گیگابایت
  • نسخه سیستم عامل: Android12

برخی از گوشی‌های هوشمند میان‌رده از مشخصات فنی قدرتمندی بهره برده‌اند که در برخی از موارد مشخصات فنی در نظر گرفته شده، چیزی کم از یک پرچم‌دار ندارند. سامسونگ Galaxy A73 5G SM-A736B/DS هم یکی از این گوشی‌های هوشمند میان‌رده باکیفیت موجود در بازار است که به لطف بهره بردن از مشخصات فنی قدرتمند، توانایی ارائه عملکرد بسیار خوبی دارد. در نمای روبه‌رویی این گوشی به صفحه‌نمایش با ابعاد ۶.۷ اینچ و رزولوشن ۱۰۸۰×۲۴۰۰ پیکسل از نوع سوپرامولد پلاس مجهز شده است. صفحه‌نمایشی با توانایی نمایش ۳۹۳ پیکسل در هر اینچ و نرخ به‌روزرسانی ۱۲۰ هرتز. میزان روشنایی ۸۰۰ نیت (شمع در مترمربع) سبب شده تا در شرایط نوری متنوع، وضوح تصویر بسیار خوبی را از این صفحه‌نمایش باکیفیت شاهد باشید.

سنسور دوربین اصلی قدرتمند با رزولوشن ۱۰۸ مگاپیکسل از نوع عریض در کنار سنسور ۱۲ مگاپیکسل فوق عریض (ultrawide) و دو سنسور با رزولوشن پنج مگاپیکسل از نوع ماکرو و سنجش عمق، سنسورهای دوربین چهارگانه این گوشی هوشمند میان‌رده قدرتمند را تشکیل می‌دهند.

بریدگی دایره‌ای شکل ناچ در قسمت بالایی و مرکزی صفحه‌نمایش، سنسور دوربین سلفی بسیار مناسب ۳۲ مگاپیکسلی را در خود جای داده است. یکی از قدرتمندترین پردازنده‌های میان‌رده شرکت کوالکام، یعنی اسنپدراگون 778G 5G این گوشی هوشمند را همراهی می‌کند. حضور چنین پردازنده‌ای سبب خواهد شد تا عملکرد بسیار خوبی را در اجرای بازی و برنامه‌های کاربردی محبوب شاهد باشید.

باتری با میزان ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت و توانایی پشتیبانی از شارژ سریع با توان ۲۵ وات، از دیگر مشخصات در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند میان‌رده هستند. لازم به ذکر است که درون جعبه این گوشی خبری از آداپتور شارژر نیست و باید آن را به‌عنوان وسیله جانبی خریداری کنید.

دانلود لیست قیمت گوشی‌های سامسونگ (فایل گرافیکی در اندازه اصلی)

کد خبر 633382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.