تعطیلی همه مقاطع تحصیلی/ زنگ خطر تغییرات آب‌وهوایی

بعضی از مهم‌ترین اخبار سرویس جامعه ایمنا نظیر فردا تمام مقاطع تحصیلی ۹ شهر و دانشگاه‌های استان اصفهان تعطیل است، کیفیت آموزش در هنرستان‌های شهری و روستایی یکسان نیست و لزوم تقویت فرهنگ مهارت‌های ارتباطی در خانواده‌ها را در این بسته خبری مطالعه کنید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین اخبار _ سه‌شنبه بیست‌ودوم آذر _ سرویس جامعه به شرح زیر است:

فردا تمام مقاطع تحصیلی ۹ شهر و دانشگاه‌های استان اصفهان تعطیل است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: براساس مصوبه کارگروه اضطرار آلودگی هوا، تمام مقاطع تحصیلی مناطق شش‌گانه آموزش و پرورش، مهدهای کودک و پیش‌دبستانی‌های شهر اصفهان و هشت شهر استان و دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی فردا _ چهارشنبه بیست‌و سوم آذر _ تعطیل است.

بیشتر بخوانید

کیفیت آموزش در هنرستان‌های شهری و روستایی یکسان نیست

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: میزان هدایت تحصیلی دانش‌آموزان به سمت آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای هنرستان‌های اصفهان به ۴۵.۳۱ درصد رسیده است.

بیشتر بخوانید

لزوم تقویت فرهنگ مهارت‌های ارتباطی در خانواده‌ها

یک مشاوره خانواده با اشاره به اینکه ارتباطات موفق وجه تمایز زوجین است، گفت: ارتباط موفق چهار رکن دارد که شامل شنیدن فعال، بیان احساسات، افکار و عقاید و استفاده مناسب از روش‌های غیرکلامی و سبک ارتباطی مؤثر است.

بیشتر بخوانید

ضرورت تحقق شعار «تربیت دینی و عدالت آموزشی» در مدارس

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به تحصیل بیش از یک میلیون دانش‌آموز در مدارس استان گفت: بیش از ۵۰ هزار معلم شاغل رسمی و حدود ۲۰ هزار معلم غیررسمی در مدارس اصفهان فعالیت دارند.

بیشتر بخوانید

ایجاد «شبکه ملی اعتبار» برای واریز زودتر از موعد یارانه‌ها

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به ایجاد «شبکه ملی اعتبار» به‌منظور واریز یارانه، زودتر از موعد به حساب افراد، گفت: افرادی که احساس می‌کنند نیاز به پشتیبان برای خرید ۱۱ قلم از کالاهای اساسی دارند، پیش از موعد مقرر واریزی یارانه‌ها، می‌توانند از این شبکه اعتباری پشتیبان استفاده کنند.

بیشتر بخوانید

زنگ خطر تغییرات آب‌وهوایی به‌صدا درآمده است

کارشناسان با اعلام وضعیت قرمز هشدار داده‌اند که علائم حیاتی زمین به مرحله خطرناک رسیده و بشر با یک وضعیت اضطراری آب‌وهوایی مواجه است.

بیشتر بخوانید

ورود امواج بارشی پاییزی جدید به اصفهان / افزایش ۳ درجه‌ای دمای هوا در استان

سرپرست مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوّی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از ورود فعالیت امواج بارشی پاییزی جدید به غرب استان از بعدازظهر فردا و تداوم روند این موج بارشی تا روز _ شنبه بیست‌وششم آذر _ خبر داد.

بیشتر بخوانید

تأثیر محیط اطراف بر افکار افراد

پژوهشگران دانشگاه میشیگان دریافتند که عناصر محیط فیزیکی علاوه بر تأثیرگذاری بر حالت‌های عاطفی و روانی، افکار را نیز تحت تأثیر قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید

مدارس و دانشگاه‌های تهران چهارشنبه و پنجشنبه غیرحضوری شد

معاون استاندار تهران از «غیرحضوری شدن» مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه و دانشگاه‌ها برای فردا چهارشنبه و پنجشنبه ۲۳ و ۲۴ آذر در تمامی شهرستان‌های استان تهران به‌جز فیروزکوه و دماوند خبر داد.

بیشتر بخوانید

کد خبر 626552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.