ضرورت تحقق شعار «تربیت دینی و عدالت آموزشی» در مدارس

مدیرکل آموزش‌پرورش استان اصفهان با اشاره به تحصیل بیش از یک‌میلیون دانش‌آموز در مدارس استان، گفت: بیش از ۵۰ هزار معلم شاغل رسمی و حدود ۲۰ هزار معلم غیررسمی در مدارس اصفهان فعالیت دارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا ابراهیمی امروز _سه‌شنبه در همایش تخصصی ادارات ارزیابی عملکرد استان‌های قطب دو آموزش‌وپرورش کشور در اصفهان اظهار کرد: هدف اصلی ما معلمان به صورت عام، گسترش خوبی‌ها و تربیت نسل نو و انقلابی و در نهایت تربیت سربازان امام زمان (عج) است و رسالتی که اداره‌های ارزیابی انجام می‌دهند گویای آن است که به دنبال تربیت نسل جدید با رویکرد انقلابی هستیم.

وی افزود: در آموزش‌وپرورش اداره‌های ارزیابی عملکرد و پاسخ‌گویی به شکایات مصداق بارز امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر هستند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اصفهان با بیان اینکه اصفهان خاستگاه تمدن و انقلاب معاصر است، تاکید کرد: این استان ۲۴ هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که از این تعداد حدود شش هزار نفر از آن‌ها دانش‌آموزان هستند.

وی اضافه کرد: تاریخ اصفهان سراسر افتخار است، چراکه بیش از هفت مدرسه در استان اصفهان وجود دارد که بیش از ۱۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

ابراهیمی با اشاره به اینکه بیش از یک میلیون دانش‌آموز در مدارس استان اصفهان در حال تحصیل هستند، گفت: بیش از ۵۰ هزار معلم شاغل رسمی و حدود ۲۰ هزار معلم غیررسمی در مدارس اصفهان مشغول فعالیت هستند.

وی درباره تشکیل قرارگاه تربیت دینی در آموزش‌وپرورش استان اصفهان، اظهار کرد: شعار امسال در آموزش‌وپرورش، «تربیت دینی و عدالت آموزشی» است و در تلاش هستیم که تمام برنامه‌ها پیوست فرهنگی داشته باشد.

کد خبر 626352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.