مهم‌ترین اخبار حوادث ایمنا؛ ۲۲ آذر

مهم‌ترین اخبار حوادث ایمنا نظیر مشاجره دو دانش‌آموز در بابل به قتل منجر شد، قربانی شدن کودک ۱۳ساله در اختلافات خانوادگی، آتش‌سوزی در دانشگاه یزد و ناپدید شدن پسر پس از قتل هولناک مادر را در ادامه بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین اخبار حوادث _ سه‌شنبه بیست‌ودوم آذر _ به شرح زیر است:

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از وقوع قتل نوجوان ۱۴ ساله و دستگیری قاتل در کمتر از یک روز خبر داد.

بیشتر بخوانید

آن‌طور که فرماندار بشرویه اعلام کرده است زلزله ۵.۴ ریشتری در این شهرستان، تاکنون خسارت جانی نداشته، اما خسارت‌های مالی ازقبیل شکستگی شیشه‌ها و ترک‌خوردگی بعضی دیوارها گزارش شده است.

بیشتر بخوانید

سرهنگ خدارحم فروغی، سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان زاهدان، اظهار کرد: در شامگاه بیستم آذر، در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تیراندازی منجر به فوت در خیابان گل‌های شهر زاهدان، مأموران انتظامی برای بررسی موضوع در محل حضور پیدا کردند.

بیشتر بخوانید

بخشی از ساختمان «عدل» در دانشگاه یزد عصر امروز _ سه‌شنبه بیست‌ودوم آذر _ دچار حادثه آتش‌سوزی شد.

بیشتر بخوانید

شامگاه سه‌شنبه چهارم آبان، مسئولان بخش اهدای عضو بیمارستان مسیح دانشوری در تماس با بازپرس محمدتقی شعبانی اعلام کردند پیکر دختر ۱۷ ساله‌ای را که دچار مرگ مغزی شده، برای اهدای عضو از بیمارستان الغدیر به این بیمارستان منتقل کرده‌اند، اما آثار کبودی روی گردنش دیده می‌شود و همین موضوع مرگ وی را مشکوک کرده است.

بیشتر بخوانید

ظهر پنجشنبه گذشته، زنگ تلفن پلیس ۱۱۰ به‌صدا درآمد و خبر جنایتی وحشتناک در بی‌سیم‌های پلیس پیچید: «پیرزنی در طبقه اول منزلی ویلایی در بلوار توس به قتل رسیده است». در پی دریافت این خبر، گروهی از نیروهای کلانتری آبکوه به فرماندهی سرهنگ محمدعلی محمدی (رئیس کلانتری) عازم این نشانی شدند و به تحقیق در این‌باره پرداختند.

بیشتر بخوانید

روز گذشته، مأموران کلانتری ۱۴۴ جوادیه در جریان کشف جسد زنی ۴۴ ساله در خانه قرار گرفتند و بلافاصله تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ به همراه محمدحسین زارعی، بازپرس کشیک قتل پایتخت، برای بررسی موضوع در محل جنایت حاضر شدند.

بیشتر بخوانید

۱۲ سال قبل زن و مردی به مأموران پلیس گزارش دادند که عروسشان به قتل رسیده است. آنها به مأموران گفتند: در خانه پسرمان باز بود، شک کردیم و وارد خانه شدیم. به محض ورود، متوجه شدیم عروسمان به قتل رسیده و نوه کوچکمان هم در حمام زندانی شده است.

بیشتر بخوانید

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری فردی که اقدام به قتل چهار تن از اعضای خانواده همسر سابقش کرده بود، خبر داد.

بیشتر بخوانید

بامداد هفتم آذر امسال، مرد سالخورده‌ای در تماس با پلیس کرج از قتل همسر و فرزندخوانده‌اش خبر داد. اپراتور ۱۱۰ آدرس خانه این پیرمرد را گرفت و حوالی ساعت چهار صبح، تیم کلانتری ۱۱ کرج مقابل خانه مدنظر در حوالی میدان شهدا حاضر شد.

بیشتر بخوانید

جسد پسر دانشجوی کارشناسی حقوق، ۶ ساعت پس از مرگ خودخواسته در اتاق تلویزیون خوابگاه دانشگاه علامه طباطبایی پیدا شد.

بیشتر بخوانید

امدادگران اورژانس ۱۱۵ مشهد در پی تماس شهروندان عازم بلوار سرافرازان شدند تا جان نوجوان مجروحی را نجات دهند که پیکر خون‌آلود وی روی آسفالت خیابان افتاده بود. وقتی خودروی اورژانس آژیرکشان به خیابان سرافرازان ۹ رسید که تعدادی از رهگذران و اهالی در اطراف پیکر زخمی یک نوجوان ۱۷ ساله حلقه زده بودند.

بیشتر بخوانید

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فارس از دستگیری قاتل توسط کارآگاهان پلیس آگاهی در شهرستان کوار خبر داد.

بیشتر بخوانید

سرهنگ امیر باقری، فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی، اظهار کرد: روزهای گذشته فردی در تماس با پلیس، مفقودی دختر ۳۲ ساله و پسر ۲۷ ساله خود را اعلام کرد. این فرد اعلام کرد دو فرزندش دو روز است که مفقود شدند و از آنها اطلاعی در دست ندارند.

بیشتر بخوانید

کد خبر 626550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.