خودکشی دانشجوی کارشناسی حقوق+ جزئیات

جسد پسر دانشجوی کارشناسی حقوق، ۶ ساعت پس از مرگ خودخواسته در اتاق تلویزیون خوابگاه دانشگاه علامه‌طباطبایی پیدا شد.

به گزارش ایمنا، عوامل خوابگاه پسرانه دانشگاه علامه طباطبایی _پنجشنبه هفدهم آذرماه_ ساعت ۱۷:۰۰ در خیابان ستارخان، پس از ورود به اتاق تلویزیون با جسد حلق‌آویز یکی از دانشجویان پسری که از سال ۹۴ برای تحصیل در رشته کارشناسی حقوق به خوابگاه آمده بود، مواجه شدند.

با مشاهده جسد حلق‌آویزشده، موضوع به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام و با حضور تیم جنایی در محل تحقیقات آغاز شد. در بررسی‌های اولیه متخصصان پزشکی قانونی مشخص شد که از زمان مرگ حدود شش ساعت می‌گذرد.

در ادامه بررسی‌ها مشخص شد که دانشجوی جوان، سابقه بیماری روحی‌وروانی و مراجعه به پزشک داشته است. طبق تحقیقات به عمل آمده در صحنه حادثه، دست‌نوشته‌ای از این دانشجو با اشاره به قصد انجام خودکشی کشف و ضمیمه پرونده شد.

بررسی وسایل شخصی این دانشجو نشان می‌دهد وی عکس یک فرد حلق‌آویز را که به دوربین لبخند می‌زده در پس‌زمینه تلفن همراه خود گذاشته بوده است.

به دستور بازپرس جنایی، جسد به پزشکی قانونی منتقل شد، این در حالی است که دانشگاه علامه طباطبایی پنجشنبه با انتشار اطلاعیه‌ای از خودکشی یکی از دانشجویان پسر ساکن خوابگاه خبر داده بود.

در بخشی از اطلاعیه دانشگاه علامه طباطبایی آمده بود: این دانشجو از سال ۱۳۹۷ تحت مراقبت و درمان مرکز مشاوره دانشگاه بوده است.

محمد شهریاری، سرپرست دادسرای امور جنایی تهران در این خصوص اظهار کرد: این دانشجو که شهاب نام داشته از مرداد سال ۹۴ در رشته کارشناسی تحصیل می‌کرده و با پتوی مسافرتی، خود را از میله‌ای که به سقف بوده آویزان کرده و به زندگی‌اش پایان داده است، در بازرسی از جیب‌های پسر ۳۵ ساله، دست‌نوشته‌ای تک‌برگ یافت شد که خطاب به مادرش بوده و از او حلالیت خواسته و خداحافظی کرده است.

معاون دادستان ادامه داد: طبق گفته هم‌اتاقی‌هایش، او فردی آرام و گوشه‌گیر بوده و با فردی درگیری و دعوایی نداشته و داروی اعصاب مصرف می‌کرده است.

جسد این جوان پزشکی قانونی منتقل شد و دستور تحقیق از روان‌پزشکی که شهاب تحت درمان او بود و بررسی پرونده بالینی وی صادر شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کد خبر 625628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.