دستگیری زنی که در قتل شوهرش نقش داشت

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فارس از دستگیری قاتل توسط کارآگاهان پلیس آگاهی در شهرستان کوار خبر داد.

سرهنگ حمید افرامن در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در اوایل آذرماه سال جاری، با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر توقف یک دستگاه سواری پراید مشکوک در جاده بند بهمن شهرستان کوار، عوامل انتظامی سریع در محل حاضر و مشاهده کردند، مردی ۴۴ ساله در میان پتو پیچیده شده و بر روی صندلی عقب به قتل رسیده است که بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: کارآگاهان پلیس از همان لحظات اولیه تحقیقات خود را شروع و با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند، پس از ۱۵ روز در این زمینه قاتل ۲۸ ساله را شناسایی و وی را در شهرستان شیراز دستگیر کنند.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فارس گفت: متهم در بازجویی اولیه به قتل مرد ۴۴ ساله با جسمی سخت و با مشارکت همسر متوفی اقرار کرد و گفت روز حادثه به علت مشکلات خصوصی با مقتول در منزل خودش درگیر شدم و وی را به قتل رساندم و سپس آن را در میان پتو پیچیده و با خودرو متعلق به خودش (مقتول) آن را در جاده بند بهمن رها کردم.

وی با اشاره به اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند، تصریح کرد: به شهروندان توصیه می‌کنم در صورت داشتن هرگونه مشکلات شخصی و خانوادگی با مراجعه به مراکز مشاوره معتبر آن را رفع تا شاهد حوادث دلخراشی نباشیم.

کد خبر 625736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.