از ماجرای خودکشی یک دانشجو تا افشای راز ۲ جسد سوخته

ماجرای خودکشی یک دانشجو، کشف ۲۰ کلت کمری از قاچاقچی اسلحه، درگیری مسلحانه با دو باند سازمان‌یافته، افشای راز دو جسد سوخته و قتل در شب عروسی را در بسته خبری حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبایی روز پنجشنبه اعلام کرد: یکی از دانشجویان پسر مقطع کارشناسی این دانشگاه که ساکن خوابگاه‌های این دانشگاه بود، در یک اقدام خودآسیب‌رسان درگذشت.

این دانشجو که از سال ۱۳۹۷ تحت مراقبت و درمان مرکز مشاوره دانشگاه بود متأسفانه با وجود تمام مراقبت‌ها و پیگیری‌های صورت‌گرفته توسط متخصصان مربوطه در نهایت طی اقدامی خودآسیب‌رسان از دنیا رفت.

عبدالله معتمدی، رئیس دانشگاه، هیئتی را مأمور پیگیری و تحقیق درباره جزئیات این حادثه تلخ کرده است. دانشگاه علامه طباطبایی درگذشت این دانشجو را (که به‌منظور حفظ حرمت متوفی و خانواده وی از ارائه مشخصات آن مرحوم امتناع شده است) به خانواده وی، همه دوستان و دانشگاهیان این دانشگاه تسلیت گفت.

کشف ۲۰ کلت کمری از قاچاقچی اسلحه

سرهنگ فرج رستمی، فرمانده مرزبانی استان ایلام، اظهار کرد: در پی اشراف اطلاعاتی مرزبانان مبنی بر قصد ورود تعدادی از قاچاقچیان سلاح و مهمات به مرزها، تیم‌های عملیاتی هنگ مرزی دهلران به مسیرهای احتمالی ورود قاچاقچیان اعزام شدند.

وی افزود: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و کمین در منطقه مدنظر، تعدادی قاچاقچی که قصد ورود به مرزهای ایران اسلامی را داشتند، مشاهده شدند. قاچاقچیان بدون توجه به اخطارهای مرزداران با استفاده از تاریکی شب و عوارض منطقه از محل فرار کردند و مرزداران پس از کنکاش محل و بررسی محموله به‌جامانده از قاچاقچیان، توانستند ۲۰ قبضه سلاح کلت جنگی را کشف کنند.

درگیری مسلحانه با ۲ باند سازمان‌یافته

سردار محمد قنبری، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: همکاران در پلیس سیستان و بلوچستان در راستای مبارزه جدی و همه‌جانبه با معضل مواد مخدر که امنیت جانی و حیثیتی خیلی از جوان‌ها و خانواده‌ها را به مخاطره انداخته است، موفق شدند دو باند سازمان‌یافته ورود مواد مخدر به کشور را در حوزه شهرستان‌های ایرانشهر و خاش مورد ضربه قرار دهند.

وی افزود: در این عملیات که با درگیری مسلحانه انجام شد، مأموران موفق شدند همه اعضای این دو باند قاچاق مواد مخدر شامل ۹ نفر را دستگیر کنند. از این افراد تعداد قابل توجهی سلاح و مهمات و پنج دستگاه خودرو ضبط، و مقدار سه تُن مواد مخدر کشف شد که در طول چند ماه گذشته، یکی از عملیات‌های بزرگ محسوب می‌شود.

افشای راز ۲ جسد سوخته

سرهنگ صادق شکری، رئیس پلیس آگاهی آذربایجان غربی، اظهار کرد: به‌دنبال کشف دو جسد سوخته‌شده در یکی از روستاهای اطراف ارومیه و فقدان یک زن به همراه دو فرزندش در ارتباط با این پرونده، رسیدگی سریع به موضوع در دستورکار کارآگاهان پلیس آگاهی انتظامی استان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: با اقدامات فنی و با اشراف اطلاعاتی پلیس، در نهایت مخفیگاه متهمان که از اراذل و اوباش محله صمدزاده بودند، شناسایی و با عملیاتی ضربتی و مقتدرانه پلیس، یکی از متهمان دستگیر شد و گروگان‌ها آزاد شدند. تلاش برای دستگیری دیگر متهمان ادامه دارد و علت و انگیزه این قتل و آدم‌ربایی اختلاف شخصی بوده است.

قتل در شب عروسی

یکی از اعضای خانواده مقتول درباره این قتل اظهار کرد: از وقتی سهند (مقتول) به قتل رسید، روزگارمان سیاه شد. دیگر نه شب داریم و نه روز. کمرمان شکست. چندین سال است که خون به جگر شده‌ایم و آن شب تلخ هیچ‌گاه از خاطرمان نمی‌رود.

سهند در مراسم عروسی بود و گویا به‌خاطر سروصدای زیاد این مراسم برخی از همسایه‌ها شاکی می‌شوند که در نهایت به بروز درگیری میان سهند و چند تن دیگر با برخی از همسایه‌ها منجر می‌شود، اما ماجرا به اینجا ختم نمی‌شود. شب‌هنگام، پس از اتمام مراسم، وقتی سهند به همراه پسرعمه خود قصد سوار شدن به خودروی خود را داشت، متوجه حضور دو جوان قمه به دست می‌شود که به سمت آنان حمله‌ور می‌شوند. قاتل با چاقو قلب سهند را می‌شکافد، پا به فرار می‌گذارد و متأسفانه سهند در راه بیمارستان فوت می‌کند.

این گزارش حاکی است متهم پس از متواری شدن به کشور ارمنستان، به‌صورت غیرقانونی و با هویت جعلی وارد کشور شده بود، اما کارآگاهان اداره پلیس آگاهی استان موفق به شناسایی و دستگیری وی می‌شوند.

کد خبر 625400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.