شاخص آلودگی هوای مناطق تهران؛ امروز ۲۱ آذرماه

کیفیت هوا در کلان‌شهر تهران امروز _دوشنبه بیست‌ویکم آذرماه_ در ساعت منتهی به ۱۰ با قرارگرفتن روی شاخص۱۲۷ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، وضعیت هوای تهران امروز _دوشنبه بیست‌ویکم آذرماه_ به شرح زیر است:

امروز سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های اسلام‌شهر با شاخص ۱۶۹، باغستان شهریار با شاخص ۱۵۹، باقرشهر با شاخص ۱۹۱، پاکدشت با شاخص ۱۵۵، تهران پارک شکوفه با شاخص ۱۵۶، سلامت با شاخص ۱۶۰، شهرداری مرکز منطقه ۱۲ با شاخص ۱۵۲، شهریار با شاخص ۱۶۴، علم و صنعت با شاخص ۱۶۲، قائم با شاخص ۱۵۹، قرچک با شاخص ۱۹۰، ملارد با شاخص ۱۶۰، منطقه ۱۵ با شاخص ۱۵۸ و ورامین با شاخص ۱۶۸ در وضعیت هوای ناسالم برای عموم (قرمز) است.

سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های امام خمینی با شاخص ۱۲۰، پارک رازی با شاخص ۱۳۸، پاسداران با شاخص ۱۴۸، تربیت مدرس منطقه شش با شاخص ۱۴۷، ژئوفیزیک با شاخص ۱۰۲، ستاد بحران منطقه هفت با شاخص ۱۲۵، شادآباد منطقه ۱۸ با شاخص ۱۴۸، شریف منطقه دو با شاخص ۱۳۲، شهرری منطقه ۲۰ با شاخص ۱۴۳، شهرداری منطقه دو با شاخص ۱۱۸، شهرداری منطقه ۱۰ با شاخص ۱۴۴، شهرداری منطقه ۱۱ با شاخص ۱۴۴، شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۱۳۱ و شهرداری منطقه ۲۱ با شاخص ۱۲۷ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های آتی‌ساز با شاخص ۵۷، اتوبان محلاتی منطقه ۱۴ با شاخص ۶۳، اقدسیه منطقه یک با شاخص ۹۰، پردیس با شاخص ۷۰، پونک با شاخص ۷۷، دانشگاه تهران با شاخص ۸۱، دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۹۴، رباط‌کریم با شاخص ۱۰۰، شهرداری منطقه چهار با شاخص ۱۰۰، شهرداری منطقه ۲۲ با شاخص ۸۹، گلبرگ منطقه هشت با شاخص ۶۰، مسعودیه منطقه ۱۵ با شاخص ۹۱، میدان فتح منطقه ۹ با شاخص ۸۰ در وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد.

وضعیت سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های پیروزی منطقه ۱۳ با شاخص ۱۲، چشمه با شاخص ۳۵، شهرداری منطقه ۱۶ با شاخص ۵۰ و لواسانات با شاخص ۱۵ در وضعیت هوای پاک (سبز) است.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

کد خبر 626122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.