مهم‌ترین اخبار حوادث ایمنا؛ امروز ۱۹ آذر

مهم‌ترین اخبار حوادث ایمنا نظیر سلاخی همسر و فرزندخوانده با یک دلیل عجیب، حریق آزمایشگاه شیمی دانشگاه صنعتی اصفهان، دستگیری باند حرفه‌ای وابسته به شبکه‌های معاند، خودکشی دانشجوی کارشناسی حقوق و دستگیری زنی که در قتل شوهرش نقش داشت را در ادامه بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین اخبار حوادث امروز _ شنبه نوزدهم آذر _ به شرح زیر است:

بامداد هفتم آذر امسال، مرد سالخورده‌ای در تماس با پلیس کرج از قتل همسر و فرزندخوانده‌اش خبر داد. اپراتور ۱۱۰ آدرس خانه این پیرمرد را گرفت و حوالی ساعت چهار صبح، تیم کلانتری ۱۱ کرج مقابل خانه مدنظر در حوالی میدان شهدا حاضر شد.

بیشتر بخوانید

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: در حادثه آتش‌سوزی آزمایشگاه شیمی دانشگاه صنعتی اصفهان، یک نفر جان باخت و یک نفر مصدوم شد.

بیشتر بخوانید

سازمان اطلاعات سپاه قدس گیلان اعلام کرد: یک باند حرفه‌ای ۵ نفره وابسته به شبکه‌های معاند برای ایجاد نارضایتی در میان شهروندان شناسایی و دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید

فرمانده انتظامی زرند از آزادی کودک گروگان گرفته‌شده در این شهرستان خبر داد.

بیشتر بخوانید

جسد پسر دانشجوی کارشناسی حقوق، ۶ ساعت پس از مرگ خودخواسته در اتاق تلویزیون خوابگاه دانشگاه علامه طباطبایی پیدا شد.

بیشتر بخوانید

امدادگران اورژانس ۱۱۵ مشهد در پی تماس شهروندان عازم بولوار سرافرازان شدند تا جان نوجوان مجروحی را نجات دهند که پیکر خون‌آلود وی روی آسفالت خیابان افتاده بود. وقتی خودروی اورژانس آژیرکشان به خیابان سرافرازان ۹ رسید که تعدادی از رهگذران و اهالی در اطراف پیکر زخمی یک نوجوان ۱۷ ساله حلقه زده بودند.

بیشتر بخوانید

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فارس از دستگیری قاتل توسط کارآگاهان پلیس آگاهی در شهرستان کوار خبر داد.

بیشتر بخوانید

سرهنگ صادق شکری، رئیس پلیس آگاهی آذربایجان غربی، اظهار کرد: به‌دنبال کشف دو جسد سوخته‌شده در یکی از روستاهای اطراف ارومیه و فقدان یک زن به همراه دو فرزندش در ارتباط با این پرونده، رسیدگی سریع به موضوع در دستورکار کارآگاهان پلیس آگاهی انتظامی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

سرهنگ مجید تقی‌زاده، فرمانده انتظامی شفت، اظهار کرد: در پی قتل مردی ۶۰ ساله با بیل و کشف پیکر وی در حیاط منزلی در یکی از روستاهای این شهرستان، دستگیری قاتل یا قاتلان در دستورکار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

فرمانده انتظامی خرم‌آباد از درگیری منجر به قتل در روستای تلوری خبر داد.

بیشتر بخوانید

سردار غلامرضا جعفری، فرمانده انتظامی استان هرمزگان، اظهار کرد: کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان در پی دریافت نامه رسیده از دادگاه کیفری استان هرمزگان مبنی بر قتل پنج نفر (یک مادر به همراه سه دخترش و یک جنین شش‌ماهه) در شهرستان رامسر در بهمن ۱۳۸۱ و متواری شدن قاتل به خارج از کشور، موضوع را به‌صورت ویژه در دستورکار قرار دادند.

بیشتر بخوانید

یک دختربچه ۹ ساله پس از بازگشت از مدرسه در منزلشان به قتل رسیده و پدر مقتول در بازجویی‌های اولیه، همسرش را مظنون اصلی این حادثه معرفی کرده است.

بیشتر بخوانید

وحید شادی‌نیا، سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی، با اشاره به خودکشی جان‌سوز یک دختر ۱۵ ساله اظهار کرد: حادثه تلخ سقوط دختر نوجوانی در شهرک خاوران تبریز ساعت ۲۳:۵۳ یکشنبه سیزدهم آذر به اورژانس گزارش و به‌دنبال آن اورژانس در محل حاضر شد.

بیشتر بخوانید

ساعت ۲۳ سه‌شنبه ۲۹ شهریور سال جاری، فریادهای کمک‌کمک یک مادر و دختر سکوت شبانگاهی آپارتمانی را در تهران‌پارس درهم شکست. خیلی زود همسایه‌ها برای کمک‌رسانی پای در واحد مدنظر گذاشتند و جسد شوهر زن جوان را در داخل پذیرایی خانه مشاهده کردند.

بیشتر بخوانید

رسیدگی به این پرونده از تابستان سال ۱۴۰۰ آغاز شد. زن میانسالی با پلیس تماس گرفت و از ناپدید شدن دختر ۳۳ ساله خود به نام سوگل خبر داد. این زن گفت: دخترم چند سالی است از همسرش جدا شده و به‌تنهایی در آپارتمانش در حوالی میدان امام حسین زندگی می‌کند. چند روزی است از دخترم خبر ندارم و هرچه با موبایلش تماس می‌گیرم، کسی پاسخ نمی‌دهد. همسایه‌ها نیز مدعی هستند چند روزی است دخترم را ندیده‌اند. من نگران هستم و می‌ترسم بلایی سر دخترم آمده باشد.

بیشتر بخوانید

کد خبر 625815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.