برگزاری نهمین نشست «شیوه ما مردمان» در موزه عصارخانه شاهی

مدیر دفتر مطالعات فرهنگ عامه اصفهان گفت: نهمین نشست «شیوه ما مردمان» روز پنجشنبه در موزه عصارخانه شاهی با موضوع «فوتبال و کارکردهای اجتماعی آن» برگزار خواهد شد.

امین خیام‌‎باشی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نهمین نشست «شیوه ما مردمان» با موضوع «فوتبال و کارکردهای اجتماعی آن» در محل موزه عصارخانه شاهی برگزار می‌شود.

وی افزود: همزمان با برگزاری رویداد جام جهانی فوتبال در کشور قطر و به پیشنهاد معاونت ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان نهمین نشست «شیوه ما مردمان» را به این موضوع مرتبط با ورزش اختصاص دادیم.

مسئول امور موزه عصارخانه شاهی و دفتر مطالعات فرهنگ عامه تصریح کرد: احسان محمدی، جامعه‌شناس و رئیس دپارتمان مسئولیت اجتماعی فدراسیون فوتبال ایران در این نشست حضور خواهد یافت و در ارتباط با موضوع نشست سخنرانی خواهد کرد.

برگزاری نهمین نشست «شیوه ما مردمان» در موزه عصارخانه شاهی

وی خاطرنشان کرد: سخنران این نشست، به‌طور ویژه در رابطه با جامعه‌شناسی فوتبال، فعالیت‌های تحقیقی و پژوهشی خوبی داشته است. این آثار در قالب داستان، داستانک و یادداشت‌هایی در حوزه جامعه‌شناسی است.

خیام‌باشی اظهار کرد: احسان محمدی دارای دکترای فرهنگ ارتباطات و کارشناسی ارشد علوم اجتماعی است و کتاب‌هایی ازجمله «جنگ بود» و «شیوه دلبری و متروآشوبی» از وی منتشر شده است.

وی تصریح کرد: نهمین نشست شیوه ما مردمان روز پنجشنبه _دهم آذرماه_ ساعت ۱۵:۳۰ در موزه عصارخانه شاهی با حضور علاقه‌مندان به‌ویژه افرادی که علاقه به جامعه‌شناسی ورزش و فرهنگ عامه دارند، برگزار خواهد شد.

کد خبر 623432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.