شاخص آلودگی هوای مناطق تهران؛ امروز ۳۰ آبان‌ماه

کیفیت هوا در کلان‌شهر تهران امروز _دوشنبه سی‌ام آبان‌ماه_ در ساعت منتهی به ۱۰ صبح با قرارگرفتن روی شاخص ۱۰۱ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، وضعیت هوای تهران امروز _ دوشنبه سی‌ام آبان‌ماه_ به شرح زیر است:

امروز دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های باقرشهر با شاخص ۱۷۰، شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۱۵۳، شهرداری منطقه ۲۱ با شاخص ۱۵۳ و شهرداری منطقه ۲۲ با شاخص ۱۶۱ در وضعیت ناسالم برای عموم (قرمز) است.

سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های اسلام‌شهر با شاخص ۱۱۱، اقدسیه منطقه یک با شاخص ۱۰۲، باغستان شهریار با شاخص ۱۲۳، پاسداران با شاخص ۱۲۵، تربیت مدرس منطقه شش با شاخص ۱۱۸، تهران پارک شکوفه با شاخص ۱۲۲، دماوند با شاخص ۱۱۶، ستاد بحران منطقه هفت با شاخص ۱۲۳، شادآباد منطقه ۱۸ با شاخص ۱۴۲، شریف منطقه دو با شاخص ۱۱۸، شهرری منطقه ۲۰ با شاخص ۱۲۵، شهرداری منطقه ۱۰ با شاخص ۱۰۱، قائم با شاخص ۱۴۶ و منطقه ۱۵ با شاخص ۱۳۲ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

وضعیت ایستگاه‌های اتوبان محلاتی منطقه ۱۴ با شاخص ۵۳، امام خمینی با شاخص ۵۸، پارک رازی با شاخص ۹۲، پاکدشت با شاخص ۹۰، پردیس با شاخص ۵۲، پونک با شاخص ۶۸، پیروزی منطقه ۱۳ با شاخص ۸۲، چشمه با شاخص ۵۸، دانشگاه تهران با شاخص ۷۸، دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۵۶، رباط‌کریم با شاخص ۶۶ و ژئوفیزیک با شاخص ۶۸ در وضعیت هوای سالم (زرد) است.

همچنین وضعیت ایستگاه‌های شهرداری مرکز منطقه ۱۲ با شاخص ۸۱، شهرداری منطقه دو با شاخص ۹۱، شهرداری منطقه چهار با شاخص ۷۰، شهرداری منطقه ۱۱ با شاخص ۸۷، شهرداری منطقه ۱۶ با شاخص ۵۳، علم و صنعت با شاخص ۹۹، قرچک با شاخص ۵۴، مسعودیه منطقه ۱۵ با شاخص ۷۴، ملارد با شاخص ۸۳ و میدان فتح منطقه ۹ با شاخص ۸۸ در وضعیت هوای قابل قبول (زرد) است.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های آتی‌ساز با شاخص ۳۹، سلامت با شاخص ۵۰، گلبرگ منطقه هشت با شاخص ۴۵ و لواسانات با شاخص ۲۴ در وضعیت هوای پاک (سبز) قرار دارد.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

کد خبر 620983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.