برگزاری جشنواره میوه، غذا و صنایع‌دستی قومس

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان گفت: عرضه غذای سالم و محلی تمام مناطق کشور، غذای ساده و ارزان، فرآورده‌های میوه و غذاهای نوآورانه از محورهای برگزاری این جشنواره بود.

امیر نجم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: جشنواره میوه، غذا و صنایع‌دستی قومس در راستای ایجاد نشاط اجتماعی بین دانشجویان، ارائه محصولات از تولید به مصرف، معرفی محصولات و غذاهای بومی و محلی و صنایع‌دستی در شهر سمنان برگزار شد.

وی افزود: عرضه غذای سالم و محلی تمام مناطق کشور، غذای ساده و ارزان، فرآورده‌های میوه، غذاهای نوآورانه، کیک و شیرینی‌های محلی، نان و نوشیدنی‌های محلی و سالم و عرضه محصولات صنایع‌دستی از محورهای برگزاری این جشنواره بود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان خاطرنشان کرد: غرفه کتابخانه تلفنی رنگین‌کمان و باران در این جشنواره در کنار غرفه‌های دیگر برپا شد و غرفه‌داران به ارائه توضیحاتی در خصوص نحوه انجام خدمات، امور مربوط به درخواست یا بازگشت کتاب‌ها به صورت رایگان، تلفنی و غیرحضوری پرداختند.

نجم با اشاره به استقرار ایستگاه‌های ورزشی شامل فوتبال‌دستی، دارت، بدمینتون و غرفه‌های ثبت‌نام تورهای طبیعت‌گردی در حاشیه این نمایشگاه، گفت: جشنواره میوه و غذای قومس در ضلع جنوبی مرکز همایش‌های شهید حاج قاسم سلیمانی با مشارکت دانشگاه سمنان، سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، صداوسیمای مرکز استان، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و انجمن علوم و صنایع غذایی برگزار شد.

کد خبر 620385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.