۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵
دوربین فوجی فیلم X-T5 رونمایی شد

فوجی فیلم X-T5 که اخیراً رونمایی شده، دوربین کامپکت رده‌بالایی با حسگر ۴۰ مگاپیکسلی و پردازنده کم‌مصرف‌تر از نسل قبل است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، فوجی فیلم مدل جدید دوربین خود با نام X-T5 را رونمایی کرد. این دوربین به حسگر ۴۰ مگاپیکسلی مجهز شده است در حالی که مدل قبلی دارای حسگر ۲۶ مگاپیکسلی بود. به لطف دوربین جدید برای دستیابی به فیلم‌برداری با وضوح بالاتر از 4K مجبور نیستید حتماً از X-H2S استفاده کنید.

دوربین جدید فوجی فیلم از پردازنده X-Processor 5 بهره می‌برد؛ این پردازنده فوکوس خودکار مبتنی‌بر هوش مصنوعی و خروجی ۱۰ بیت ۴:۲:۲، F-Log2 و پشتیبانی از فرمت HEIF را در دوربین X-T5 امکان‌پذیر می‌کند.

دوربین X-T5 به بدنه کوچک‌تر، سبک‌تر و نسبتاً ساده‌تری نسبت به نسل قبل مجهز است، فوجی فیلم برای تسهیل نگه داشتن دوربین در دست، جایگاه دکمه شاتر و دکمه چرخان جلویی را تغییر داده است.

این دوربین از سیستم لرزش‌گیر درون بدنه‌ای (IBIS) بهتری استفاده می‌کند، به طوری که تا هفت استاپ لرزش‌گیری انجام می‌دهد. صفحه‌نمایش چرخان LCD دوربین جدید کمی وضوح بیشتری دارد و به منظره‌یاب الکترونیکی با بزرگ‌نمایی ۰.۸ برابری مجهز شده است.

دوربین X-T5 دو اسلات کارت حافظه UHS-II SD، یک درگاه USB-C و یک درگاه HDMI دارد و از همان باتری مدل قبلی استفاده می‌کند، اما دوربین جدید مصرف انرژی کمتری دارد. فوجی فیلم اعلام کرده که دوربین X-T5 در ۱۷ نوامبر ۲۰۲۲ با قیمت ۱۶۹۹ دلار در دسترس قرار می‌گیرد.

این شرکت علاوه بر دوربین X-T5 از لنز ۵۹۹ دلاری ماکروی ۱۱ المانه XF30mm f/2.8 نیز پرده‌برداری کرده است. این لنز می‌تواند بر سوژه‌هایی در فاصله فقط ۹۹ میلی‌متری از حسگر فوکوس کند.

کد خبر 617726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.