۵ اثر در رقابت ویدیویی لیگ شهرهای تاریخی برگزیده شد

مدیر مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کاشان از کسب رتبه برتر توسط پنج شرکت‌کننده کاشانی در مسابقه ویدیوئی لیگ شهرهای تاریخی خبر داد.

محمدعلی فرجی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به حضور ۱۹ ویدیویی ارسالی از کاشان در این رقابت فرهنگی که بخشی از هجدهمین کنفرانس بین‌المللی اتحادیه شهرهای تاریخی جهان به میزبانی شهر آن دونگ کره‌جنوبی است، اظهار کرد: پنج اثر از کاشان در بخش‌های جداگانه برنده «جایزه تعالی» و «جایزه تشویقی» شدند.

وی افزود: اثر دو نفر از مشارکت‌کنندگان با موضوع «آئین گل‌غلتان» و «خانه تاریخی طباطبایی» شایسته دریافت جایزه تعالی شناخته شد.

مدیر مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کاشان با اشاره به آثار برگزیده بخش جایزه تشویقی، خاطرنشان کرد: سه اثر برگزیده با موضوع «شب کاشان»، «روستای من، ون» و «مقبره امامزاده حبیب بن موسی (ع)» در این بخش حائز رتبه برتر شد.

فرجی، رویکرد این رویداد بین‌المللی را معرفی جاذبه‌های شهر و روستا دانست و تصریح کرد: دانش‌آموزان و دانشجویان مقطع سنی ۱۲ تا ۲۳ سال می‌توانستند با ارسال ویدیوهای حداکثر سه دقیقه‌ای از جاذبه‌های منطقه فرهنگی کاشان، در این مسابقه شرکت کنند.

کد خبر 615424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.