بازگشایی مجدد گالری «تام» در اصفهان

مدیر گالری «تام» گفت: این گالری به‌زودی و در محلی جدید بازگشایی و آغاز فعالیت خواهد کرد.

ساناز اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: گالری تام به‌طور موقت تعطیل شده است و به‌زودی در فضایی جدید کار خود را آغاز خواهد کرد.

وی افزود: این تعطیلی از اواخر خردادماه امسال و به دلیل جابه‌جایی مکان گالری صورت گرفته و موقت است اما به‌محض ایجاد شرایط و پیدا کردن مکان جدید، بازگشایی خواهد شد.

مدیر گالری تام خاطرنشان کرد: این گالری حتی در زمان شیوع کرونا با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی، نمایشگاه‌هایی را برگزار کرد، هرچند شمار بازدیدکنندگان از نمایشگاه به دلیل بیماری کووید -۱۹ کمتر از سابق بود.

وی ادامه داد: هم‌زمانی تغییر مکان گالری و بروز برخی مسائل دیگر، بازگشایی گالری تام را به تأخیر انداخته است اما به‌محض پیدا کردن مکان جدید در نزدیکی کلیسای وانک، شاهد آغاز به کار مجدد گالری خواهیم بود.

اسلامی اضافه کرد: نمایشگاه‌های زیادی در مدت سه سال فعالیت گالری تام برپا شده است درواقع ماهانه سه هفته نمایشگاه در این گالری برپا می‌شد و یک هفته تعطیل بود اما در همان سه هفته، شاهد استقبال خوب عموم مردم و هنرمندان از این رویدادهای زیبای هنری به‌ویژه هنرهای تجسمی بودیم.

وی با بیان اینکه شیوع کرونا در کاهش تعداد بازدیدکنندگان از گالری تأثیر داشت، اظهار کرد: با وجود این بیماری بازهم شاهد بازدیدکنندگانی بودیم که از آثار به نمایش درآمده دیدن می‌کردند و از این آثار هنری لذت می‌بردند.

مدیر گالری تام تصریح کرد: طبیعی است که تا پیش از شیوع ویروس کرونا تعاملات، دیالوگ‌ها و ارتباطات هنری و عمومی در گالری تام به شکل بهتری اتفاق می‌افتاد اما پس از آن نیز از طریق فضای مجازی و سایت گالری، این رویه هرچند به شکل محدودتر ادامه داشت و دنبال می‌شد.

وی اظهار کرد: با بهتر شدن شرایط کرونایی و همچنین بهبود وضعیت اقتصادی مردم، شاهد رونق گرفتن هرچه بیشتر فعالیت‌های هنری و فرهنگی در استان اصفهان هستیم.

کد خبر 612921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.