«از خود با خویش» را در گالری دوران معاصر ببینید

نمایشگاهی از آثار حجم، نقاشی و طراحی علی کنگازیان با عنوان «از خود با خویش» در گالری دوران معاصر برگزار شده است.

علی کنگازیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه موضوع آثار من چرخه حیات زندگی است، گفت: آثار ارائه شده در نمایشگاه «از خود با خویش» به صورت حجم، نقاشی و طراحی و تلفیقی از این آثار است.

وی با اشاره به دلیل برگزاری نمایشگاه افزود: طی هفت سال گذشته، روی آثار این نمایشگاه کار می‌کردم که می‌توان روند زندگی‌ام را در این آثار مشاهده کرد.

"از خود با خویش" را در گالری دوران معاصر ببینید

این هنرمند اظهار کرد: دلیل انتخاب عنوان «از خود با خویش» کار من روی این آثار طی چند سال اخیر بود؛ زیرا می‌خواستم زندگی‌ام را از تولد، عشق، مرگ و حس‌هایی را که نسبت به زندگی داشتم در آثارم نشان دهم.

"از خود با خویش" را در گالری دوران معاصر ببینید

کنگازیان گفت: در این نمایشگاه ۱۹ اثر ارائه شده است که ۱۰ اثر حجم به صورت تلفیقی و ۹ اثر نیز طراحی است؛ آثار طراحی را با استفاده از تکنیک چاپ و آثار حجم را نیز با ترکیبی از فلز آهن و برنج خلق کرده‌ام.

"از خود با خویش" را در گالری دوران معاصر ببینید

وی با بیان اینکه زمان خلق آثار در یک روند هفت ساله انجام شده است، گفت: آغاز خلق آثار این نمایشگاه از هفت سال پیش بوده است که درنهایت، مجموعه حجم طلایی را شکل دادم. در طول این روند، نگرشی که به زندگی داشتم سیاه و سیاه‌تر شد که نهایتاً منجربه برگزاری نخستین نمایشگاه انفرادی من شد؛ ضمن اینکه پیش از آن نیز در پنج نمایشگاه گروهی شرکت داشتم.

"از خود با خویش" را در گالری دوران معاصر ببینید

به گزارش ایمنا، علی کنگازیان متولد سال ۱۳۷۳ در اصفهان است. وی دانش‌آموخته هنرستان هنرهای زیبا و دانشگاه هنر اصفهان در مقطع کارشناسی رشته نقاشی است.

کنگازیان تاکنون در پنج نماشگاه گروهی نقاشی در گالری تام اصفهان، گالری برج میلاد تهران، خانه هنرمندان اصفهان و نگارخانه رشد اصفهان حضور داشته و در سی‌ویکمین جشنواره هنری سراسر کشور در سال ۹۲ برگزیده شده است.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه، می‌توانند تا ۱۳ بهمن ماه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ به گالری دوران معاصر واقع در اصفهان، خیابان چهارباغ بالا، حدفاصل کاخ سعادت‌آباد و چهار راه نظر، بن‌بست ۱۳( کیانجو)،پلاک ۵ مراجعه کنند.

کد خبر 550563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.