نمایشگاه «شهر پارچه‌ای» در نگارخانه صفوی

نمایشگاه آثار رنگارنگ پارچه‌ای با عنوان «شهرپارچه‌ای» روز جمعه این هفته در نگارخانه صفوی اصفهان افتتاح خواهد شد.

الناز رجبیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نمایشگاه «شهر پارچه‌ای» شامل ۲۰ اثر «مهین کرمی» از بانوان خانه‌دار اصفهانی است که آثار خلاقانه خود را به کمک عروس خود در این مجموعه به نمایش خواهد گذاشت.

وی افزود: این بانوی اصفهانی ۶۵ ساله این آثار را به شکل تجربی با پارچه‌های دورریختنی طراحی کرده است. آثار پارچه‌ای در اشکال مختلف ازجمله طبیعت، طبیعت بی‌جان، فیگور انسان و شهر طراحی‌شده است.

مدیر نگارخانه صفوی و گالری اکنون اصفهان تصریح کرد: نمایشگاه از این نظر جالب است که این بانوی خانه‌دار کار هنری خاصی بلد نبوده و به شکلی خودآموخته همراه باذوق و خلاقیت هنرمندانه این آثار زیبا و بدیع را خلق کرده است.

نمایشگاه «شهر پارچه‌ای» در نگارخانه صفوی

وی اظهار کرد: کار و طراحی با پارچه با توجه به شکل دادن اثر هنری کار سختی است که این بانوی خانه‌دار به شکلی زیبا انجام داده است. پارچه‌های رنگارنگ روی مقوا و در قاب‌هایی به ابعاد ۳۰.۴۰ و ۴۰.۶۰ قرارگرفته و روی دیوار نصب‌شده است.

رجبیان گفت: نمایشگاه شهر پارچه‌ای از روز جمعه هجدهم آذرماه افتتاح‌شده و تا روز چهارشنبه بیست‌وسوم آذرماه جاری ادامه خواهد داشت.

وی در خصوص برگزاری افتتاحیه‌های نگارخانه صفوی و گالری اکنون در روزهای جمعه هر هفته اظهار کرد: انتخاب این روز برای این بوده که علاقه‌مندان بتوانند گالری گردی کنند و دیدار نمایشگاه را در کنار سایر تفریحات آخر هفته و تعطیلات خود بگنجانند. روزهای میانی هفته بیشتر خانواده‌ها و افراد مشغول کار، تحصیل و فعالیت‌های دیگر هستند و ممکن است نتوانند در این دست برنامه‌ها حضور یابند.

کد خبر 625082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.