شاخص آلودگی هوای مناطق تهران امروز؛ ۳۰ مرداد

کیفیت هوای کلان‌شهر تهران امروز در ساعت منتهی به هشت صبح با قرارگرفتن روی شاخص ۱۱۰ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا،  کیفیت هوا در کلان‌شهر تهران امروز _یکشنبه سی‌ام مردادماه_ در ساعت منتهی به هشت صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۱۱۰ در وضعیت در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شده است.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه پارک رازی با شاخص ۱۵۷، پاکدشت با شاخص ۱۵۵ منطقه ۱۵ با شاخص ۱۶۱ در وضعیت قرمز قرار دارند.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های رباط کریم با شاخص ۴۶ و شهریار با شاخص ۴۵ در وضعیت هوای پاک (سبز) قرار دارد.

وضعیت ایستگاه‌های باغستان شهریار با شاخص ۱۰۶، پاسداران با شاخص ۱۱۴، پیشوا با شاخص ۱۲۳، پارک شکوفه با شاخص ۱۱۶، دانشگاه تهران با شاخص ۱۳۲، علم و صنعت با شاخص ۱۰۷، فرمانداری شهرری با شاخص ۱۱۴ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های آتی ساز با شاخص ۵۳، اسلامشهر با شاخص ۶۱، امام خمینی با شاخص ۹۱، باقرشهر با شاخص ۷۶، پردیس با شاخص ۶۱، چشمه با شاخص ۹۷، دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۶۹، دماوند با شاخص ۷۵، ژئوفیزیک با شاخص ۸۴، سلامت با شاخص ۱۰۰، قدس با شاخص ۵۴، قائم با شاخص ۹۲، قرچک با شاخص ۸۴، لواسانات با شاخص ۵۴، ورامین با شاخص ۸۶ و ملارد با شاخص ۶۴ در وضعیت سالم (زرد) قرار دارد.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک است.

کد خبر 598197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.