همدلی شهروندان و مسئولان، زمینه‌ساز توسعه شهر

شهردار سمنان گفت: رشد و توسعه شهر بدون همفکری، همدلی و تلاش مضاعف محقق نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در نشست "انجمن رشد و توسعه سمنان" که با حضور نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، شهردار، رئیس شورای اسلامی شهر و جمعی از سمنانی‌های مقیم تهران برگزار شد، شهردار سمنان آخرین اقدامات و فعالیت‌های شهرداری سمنان در حوزه‌های عمرانی، اقتصادی و فرهنگی و اقدامات در حال انجام را تشریح کرد.

سیدعلی مرتضی‌نژاد اظهار کرد: توسعه و پویایی و حرکت منسجم رو به رشد مدیریت شهری در گرو انسجام، همراهی و همدلی تمام مسئولان محلی و فرهیختگان است و مشارکت مردم نیز در این بین از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

وی با تشریح پروژه‌های زیرساختی شهر از قبیل تقاطع غیرهمسطح امام حسن (ع)، پل شهید حاجی سلطانی (روزیه) و پروژه‌های بازآفرینی، افزود: اجرای پروژه‌های عمرانی مورد نیاز و ضروری شهر و شفاف‌سازی امور مخصوصاً فرایندهای مالی شهرداری، تنوع سازی در سبد درآمدی و ایجاد درآمد پایدار در این دوره مدیریت شهری بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است.

شهردار سمنان با تاکید بر اینکه برای توسعه شهر باید بسته‌های سرمایه‌گذاری، پروژه‌های درآمدزا و پایدار تعریف شود، ابراز امیدواری کرد: با مشارکت مسئولان سمنان و بهره گیری از تجارب ارزشمند آنان در حوزه‌های مختلف به ویژه حوزه‌های اقتصادی، سرمایه گذاری و فرهنگی. بتوان با همکاری مؤثر مجموعه شورای شهر، شهرداری و مجموعه‌های دیگر، فصل جدیدی از توسعه، پیشرفت، رونق و آبادانی در شهر سمنان را رقم زد.

کد خبر 591384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.