زمان‌بندی و تقسیم محلات برای جمع‌آوری سگ‌های ولگرد

شهردار تیران گفت: جمع‌آوری سگ‌های بدون صاحب، نیازمند همکاری سایر شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و اعمال مدیریت جامع در این زمینه است.

حسن حجتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه جمع‌آوری سگ‌های بدون صاحب سطح شهر توسط پیمانکار در محل پناهگاه انجام می‌شود، اظهار کرد: شهروندان محل اجتماع این حیوانات را با شماره تلفن ۱۳۷ به حوزه مدیریت شهری گزارش کنند تا در اسرع وقت اقدامات لازم انجام شود.

وی افزود: سگ‌های بدون صاحب گاهاً از سایر نقاط به منطقه می‌آیند و کنترل آن‌ها نیازمند همکاری ارگان‌های دیگر در سایر مناطق است.

شهردار تیران خاطرنشان کرد: جمع‌آوری سگ‌های بدون صاحب با قید فوریت امکان‌پذیر نیست، اما مدیریت شهری تلاش دارد با همراهی سایر دستگاه‌های اجرایی در اسرع وقت و براساس زمان‌بندی و تقسیم محلات، این اقدام را انجام دهد.

حجتی تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده حرکت دسته‌جمعی این حیوانات یا رهاسازی آن‌ها توسط خودروهای ناشناس، موضوع را با اعلام مشخصات خودرو به پلیس و شهرداری گزارش کنند.

وی اضافه کرد: غذا دادن به سگ‌های بدون صاحب در سطح شهر کمک به حیوانات نیست، بلکه موجب شده تا آن‌ها به محل سکونت بیایند. ورود سگ‌ها به شهرها چالش‌های جدی پیش روی مدیریت شهری قرار می‌دهد و مشکلات زیادی ایجاد می‌کند.

شهردار تیران گفت: بیابان‌های اطراف و پناهگاه نگه‌داری این حیوانات، بهترین مکان برای غذا دادن به سگ‌ها است تا مشکلی برای شهروندان به وجود نیاید.

کد خبر 591316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.