نمایش «میشوسوزوکی» در تالار هنر اصفهان

نمایش «میشوسوزوکی» نوشته اصغر گروسی است و این روزها روی صحنه تالار هنر اصفهان در حال اجرا است.

طراح و کارگردان نمایش میشوسوزوکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: داستان این مجموعه درباره موتوری است که جان انسان‌ها را نجات می‌دهد و آدم‌ها نیز در این نمایش به وعده خود عمل می‌کنند.
اصغر گروسی افزود: سبک نمایش تراژدی و کمدی است که امیدوارم با حضور بازیگران مطرح تئاتر شب‌های پرشوری در کنار استقبال خوب مخاطبان در تالار هنر داشته باشیم.

به گفته وی، مشاور کارگردان در این نمایش مریم دوستی ایرانی و بازیگران آن پیام میرکی، رزیتا کروندی، امین طاهری، علی علی‌محمدی هستند.

طراح نمایش میشوسوزوکی ادامه داد: سعیدمصلحی، لیلاشریفی و سعیدرضایی دستیاران کارگردان این نمایش کمدی هستند.
نمایش میسوزوکی، کاری ازگروه تئاتر میعاد جوان تا سوم تیرماه ۱۴۰۱ در تالار هنر شهرداری اصفهان؛ سالن تماشا از ساعت ۱۹ به روی صحنه می‌رود.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: ساخت دکور: سعیدرضوانی و محمدقبادی نژاد، منشی صحنه: مبینا عباسی، طراح گریم: محمدقبادی نژاد، طراحی صحنه، لباس و نور، پویان عطایی، طراح گرافیک: محمدعلی عمادی، خیاط و دوخت لباس: مژگان دوستی ایرانی، عکاس: امیدحسین صفدریان، ساخت تیزر: امیرحسین مسعودی، اجرای نور: هادی شبان و صدا و افکت: احسان شهبازی
علاقه‌مندان برای رزرو بلیت می‌توانند با شماره :۰۹۱۳۳۰۷۰۲۵۶ تماس بگیرید و یا برای خرید بلیت اینترنتی به درگاه اینترنتی گیشه هشت به آدرس WWW.Gisheh8.com مراجعه کنند.

کد خبر 578782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.