«میشوسوزوکی» به‌دنبال تعالی روابط انسانی است

کارگردان نمایش میشوسوزوکی گفت: موضوع نمایش، روابط انسانی و وفای به‌عهد است که در روزگار امروزی روبه فراموشی سپرده است.

پویان عطایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: تمرینات نمایش میشوسوزوکی از اواسط فروردین شروع و اواسط خردادماه ۱۴۰۱ آماده اجرا شد. همچنین این نمایش‌نامه برگزیده بیش از ۱۵ جشنواره ملّی است.
وی با بیان اینکه موضوع نمایش میشوسوزوکی روابط انسانی به‌ویژه وفای به‌عهد است افزود: این اثر در فضایی تراژدی و کُمدی در جریان است و طراحی صحنه مینی‌مال، مفهومی و واقع‌گرا است.
این کارگردان تئاتر ادامه داد: دلیل انتخاب عنوان «میشوسوزوکی» برای این اثر به کاراکتر اصلی نمایش که یک موتور است مرتبط می‌شود. همچنین چگونگی گرایش و تمایل من برای ساخت اینچنین داستانی درام قوی اثر و ارتباط تنگاتنگ با مخاطب امروزی است.

کارگردان نمایش میشوسوزوکی ضمن اشاره به اینکه هر اثری تأثیرگذاری‌های خودش را بر روی مخاطب دارد تاکید کرد: اثر این نمایش بر مخاطب تعالی روابط انسانی است که اصلی‌ترین دلیل من نیز اثرگذاری مفاهیمی انسانی است که در روزگار امروزی رو به فراموشی سپرده است.
عطایی اظهار کرد: یک جمله درباره تئاتر به مسئولان بگویید و آن اینکه به تئاتر بیش از پیش بها بدهید چرا که تئاتر جوامع را به سمت‌وسوی پیشرفت فرهنگی و اجتماعی سوق می‌دهد پس به فکر ساخت سالن‌ها و پلاتوهای تئاتر باشید.

عوامل نمایش: نویسنده اثر اصغر گروسی، مشاور کارگردان مریم دوستی ایرانی، پیام میرکی، رزیتا کروندی، امین طاهری و علی علی‌محمدی بازیگران اثر، سعید مصلحی، لیلا شریفی، سعید رضایی به‌عنوان دستیاران گارگردان، سعید رضوانی و محمد قبادی‌نژاد ساخت دکور، منشی صحنه مبینا عباسی، طراح گریم محمد قبادی‌نژاد، طراح گرافیک محمدعلی عمادی، خیاط و طراح لباس مژگان دوستی ایرانی، امیرحسین صفدریان عکاس امیرحسین مسعودی به‌عنوان ساخت تیزر.

به گزارش ایمنا، نمایش میشوشوزوکی به کارگردانی پویان عطایی، تا هفدهم تیرماه ۱۴۰۱ در سالن تماشا، تالار هنر اصفهان، بر روی صحنه است.

کد خبر 585943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.