برگزاری مسابقه کتابخوانی «بانوی ملکوت» در دهه کرامت

مسابقه کتابخوانی «بانوی ملکوت» براساس کتاب «شهیده غربت» نوشته یوسفعلی یوسفی از سوی فرهنگسرای اندیشه در دهه کرامت برگزار خواهد شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای اندیشه، فاطمه جمالو گفت: فرهنگسرای اندیشه به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت و جشن میلاد امام رضا (ع) و حضرت فاطمه معصومه (س) مسابقه کتابخوانی «بانوی ملکوت» را برگزار می‌کند.

رئیس کتابخانه فرهنگسرای اندیشه افزود: این مسابقه براساس کتاب «شهیده غربت» نوشته یوسفعلی یوسفی طراحی شده است و از یازدهم خردادماه مصادف با سالروز ولادت حضرت معصومه آغاز خواهد شد.

وی ضمن معرفی کتاب «شهیده غربت» که از سوی انتشارات آستان قدس رضوی چاپ شده است، گفت: کتاب «شهیده غربت» در پنج فصل گزارشی از مراحل زندگی، سیره و شخصیت حضرت فاطمه معصومه و القاب و مناقب آن حضرت را بیان کرده است. فصل اول درباره تولد، القاب و کنیه‌ها، شرافت نسبی، شفاعت و مظلومیت آن حضرت است.

به گفته وی، در فصل دوم داستان هجرت وی از مدینه به ایران و نحوه وفات و تشییع جنازه این بانو بازگو شده است و در فصل سوم آداب زیارت، زیارتنامه‌‏ها، کرامات و سیره علما در زیارت حضرت معصومه‬ (س) بیان شده است، سپس در فصل چهارم تاریخچه‌ای از قم و فضائل آن ارائه شده است و در فصل پایانی اشعاری در رثای حضرت نقل شده است.

جمالو درباره جزئیات شرکت در این مسابقه گفت: علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه کتابخوانی «بانوی ملکوت»، از روز سه‌شنبه _دهم خرداد_ تا یکشنبه _بیست‌ونهم خردادماه_ فرصت شرکت در این مسابقه کتابخوانی را دارند و می‌توانند با مراجعه به پورتال فرهنگسرای اندیشه به آدرس andisheh.farhangsara.ir پس از دریافت فایل پی‌دی‌اف کتاب و سوالات مسابقه پاسخنامه خود را در قالب یک عدد ۹ رقمی به سامانه پیامکی فرهنگسرا به شماره ۲۰۰۰۱۸۳۷۷ ارسال کنند. همچنین شرکت‌کنندگان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۸۸۷۳۹۷۷۰ تماس بگیرند.

به گزارش ایمنا، در پایان این مسابقه به افرادی که به تمام سوالات پاسخ صحیح داده باشند جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد. آخرین مهلت ارسال پاسخنامه بیست‌ونهم خردادماه است.

برگزاری مسابقه کتابخوانی «بانوی ملکوت» در دهه کرامت

کد خبر 578299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.