«فرهنگ‌نویس‌یار» وارد بازار کتاب شد

فرهنگ موضوعی انگلیسی به فارسی با عنوان «فرهنگ‌نویس‌یار» به همت انتشارات رهنما منتشر شد.

به گزارش ایمنا، کتاب «فرهنگ‌نویس یار» برخلاف واژه‌نامه‌های موجود، الفبایی نبوده بلکه به صورت موضوعی در ۳۱ فصل گردآوری شده است، به صورتی که هر فصل به موضوع جداگانه‌ای با موضوع مزایا و معایب، نحوه بیان موافقت و مخالفت، روابط علت و معلولی، نتیجه و منظور مربوط می‌شود.

در این کتاب، اصطلاحات و واژه‌های مرتبط با هر موضوع در هر فصل همراه با اطلاعاتی شامل تلفظ آمریکایی و بریتانیایی، اطلاعات دستوری و کاربردی مربوط به کلمه (اسم: قابل شمارش و غیر قابل شمارش؛ فعل: گذرا و ناگذرا)، کلمات همایند، مثال‌های متعدد برای کمک به طرز استفاده از واژه و اطلاعات کاربردشناختی ارائه شده است.

کتاب «فرهنگ‌نویس یار» برای تقویت مهارت‌های نوشتاری و شناختی در آزمون‌های تخصصی انگلیسی، دانشجویان و علاقه‌مندان به حوزه زبان انگلیسی می‌تواند مفید و مؤثر واقع شود.

این فرهنگ موضوعی انگلیسی به فارسی به همت بهزاد احمدی عضو هیأت علمی دانشگاه پیام نور سقز گردآوری و به همت انتشارات رهنما (رهنمای اندیشمند) منتشر شد.

بهزاد احمدی تاکنون چندین کتاب و اثر علمی از جمله کتاب «چشم‌اندازهایی در جامعه‌شناسی»، «گفتمان‌های رسانه؛ تحلیل متون رسانه» را ترجمه و چند عنوان کتاب را نیز تألیف کرده است.

منبع: خبرگزاری کتاب ایران

کد خبر 537077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.