برگزاری نمایشگاه «گلستان عشق» در گالری نقش قلم

مدیر گالری نقش قلم از برگزاری نمایشگاه آثار گل و مرغ با عنوان «گلستان عشق» در این گالری خبر داد.

رؤیا صلوتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: گالری نقش قلم به مناسبت هفته جهانی میراث فرهنگی اقدام به برگزاری نمایشگاه آثار گل و مرغ با عنوان «گلستان عشق» کرده است، در این نمایشگاه که امروز_سی‌ام اردیبهشت‌ماه_ افتتاح می‌شود، آثار «فاطمه غزالی» به نمایش گذاشته می‌شود.
وی افزود: افتتاح نمایشگاه گلستان عشق ساعت ۱۷ همراه با سخنرانی «جلیل جوکار»، عضو هئیت علمی دانشگاه هنر اصفهان است. این نمایشگاه همه روز تا چهارشنبه، چهار خردادماه از ساعت ۱۷ تا ۲۱ پذیرای بازدید عموم است.
مدیر گالری نقش قلم تصریح کرد: در این نمایشگاه ۲۵ اثر از فاطمه غزالی در قالب تکنیک نگارگری، گل و مرغ دوره قاجار به نمایش گذاشته می‌شود.
وی با اشاره به سابقه هنری فاطمه غزالی، گفت: این هنرمند متولد مردادماه ۱۳۵۸ در اصفهان است. وی حدود ۱۵ سال از محضر استادانی همچون «رضا فتاحی» و «روح‌الله جهانبین» و «روح‌الله اسحاق‌زاده» و «غلامحسین آقارخ» بهره برده و هم اکنون به مدت پنج‌سال است به صورت تخصصی در رشته گل و مرغ فعالیت می‌کند.
به گزارش ایمنا، علاقه‌مندان برای بازدید در این نمایشگاه که رایگان است به آدرس چهارباغ عباسی، مقابل شیخ‌بهایی سرای قزلباش، طبقه زیرین، گالری نقش قلم مراجعه کنند.

کد خبر 576367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.