۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰
«حس پنهان‌» در نگارخانه صفوی

نمایشگاهی از نقاشی‌های زهرا غروی با عنوان «حس پنهان» در نگارخانه صفوی برپا شده است. 

زهرا غروی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به دلیل انتخاب عنوان نمایشگاه "حس پنهان" اظهار کرد: انسان‌ها در دنیایی زندگی می‌کنند و گام بر می‌دارند که آسمان دل‌ها ابری است و پشت آن تفکیکی از احساسات پنهان مانند ترس‌، دوست داشتن‌، تنهایی توأم با آرامش، امید، زیبایی و اشتیاق وجود دارد.

وی افزود: هدف من از این نمایشگاه نشان دادن گوناگونی و تضاد درونی بشر است زیرا در این دنیا هر فرد به سمتی حرکت می‌کند و امیدوار است و از دیگران کمک می‌خواهد تا امید را دریافت کند، اما توجه به ندای درونی خود برای یافتن آن امید کافی است و همچنین یک تعلل کوچک به نداهای درونی انسان، آن را از مسیر خود منحرف می‌کند.

این هنرمند ادامه داد: من در آثار نمایشگاه «حس پنهان» تلاش کردم که انسان‌ها را به درون خود هدایت کنم تا بتوانند هنرمند زندگی و کاشف احساسات پنهان خود باشند.

غروی گفت: ۲۰ اثر تحت عنوان "حس پنهان" در نمایشگاه نگارخانه صفوی ارائه شده است که شش مورد آن‌ها با تکنیک «پاستل گچی» و دیگر آثار با تکنیک «آب‌رنگ» کار شده است.

به گزارش ایمنا، زهرا غروی، متولد سال ۱۳۶۶ در اصفهان است. وی از سال ۱۳۹۱ نزد استاد نادر مهذب‌نیا هنر نقاشی را فراگرفت و تمرین کرد.

علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه "حس پنهان" می‌توانند از ساعت ۱۶ تا ۲۰ به نگارخانه صفوی، واقع در خیابان خاقانی، حدفاصل خواجه پطرس و وحید، جنب کوچه شماره ۳۱ مراجعه کنند.

«حس پنهان‌» در نگارخانه صفوی

کد خبر 579049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.