نمایشگاه عکس‌های نادر طالب‌زاده در گالری پردیس ملت

گالری پردیس سینمایی ملت، میزبان نمایشگاه عکس‌های منتخب مرحوم نادر طالب‌زاده خواهد بود.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی مؤسسه تصویر شهر، نمایشگاه عکس‌های نادر طالب‌زاده با عنوان «صبح سرخ فرداها» امروز عصر در گالری پردیس ملت برپا خواهد شد.

این نمایشگاه به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و خبرگزاری فارس توسط این مؤسسه امروز (شنبه) ساعت ۱۷ در گالری پردیس ملت در معرض دید علاقه‌مندان به نمایش گذاشته می‌شود.

نمایشگاه «صبح سرخ فرداها» مجموعه‌ای با ۳۰ اثر از عکس‌های زنده‌یاد نادر طالب‌زاده است که توسط هنرمندان عکاسی چون حامد ملک‌پور، حامد جعفرنژاد، حمید توکلی، زهیر صیدانلو، سجاد طلوعی، سعید کریمی‌نژاد، سهیل صحرانورد، لیلا قدرت‌اللهی‌فرد، محمدحسین ولایتی، محمدمهدی دورانی، مهدی مریزاد، مجید حق‌دوست، مقداد مدیدی، مهدی بلوریان، میثم مه‌آبادی، امید وهاب‌زاده، سیدمحمدسعید سجادی، علی شایگان‌فرد و محسن عطایی به ثبت رسیده است.

این نمایشگاه از امروز ساعت ۱۷ الی ۲۰ در گالری اصلی پردیس ملت افتتاح خواهد شد و تا بیست‌وهشتم اردیبهشت ماه ادامه دارد. از بیست‌وهشتم اردیبهشت‌ماه تا بیستم خردادماه نیز در فضای عمومی این سینما در معرض دید علاقه‌مندان و مخاطبان قرار خواهد گرفت.

علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از نمایشگاه همه روزه از ساعت ۱۱ الی ۱۹ به گالری پردیس ملت به نشانی خیابان ولی‌عصر (عج)، ابتدای بزرگراه هاشمی رفسنجانی (نیایش)، روبه‌روی بزرگراه کردستان، طبقه منفی دو مراجعه کنند.

منتخب عکس‌های این نمایشگاه همزمان با پردیس سینما گالری ملت، در سینماهای آزادی، راگا، تماشا و رازی نیز از بیست‌وچهارم اردیبهشت‌ماه تا بیستم خردادماه به نمایش گذاشته می‌شود.

طالب‌زاده متولد ۱۳۳۲ در تهران، مستندساز، تهیه‌کننده و مجری تلویزیون و بازیگر و کارگردان سینما است. وی همچنین دبیر کنفرانس بین‌المللی افق نو، دبیر جشنواره فیلم عمار و از افراد مؤثر در تأسیس شبکه افق سیما و عضو هیأت اندیشه‌ورز این شبکه است.

طالب‌زاده کارگردانی سریال «بشارت منجی» را در کارنامه حرفه‌ای خود دارد. وی فعالیت هنری خود را از ۱۳۵۹ در صداوسیما با ساخت فیلم‌های مستند آغاز کرد.

از دیگر فعالیت‌های او می‌توان به تدریس در مرکز اسلامی آموزش فیلمسازی و مدیریت مرکز تحقیقات و مطالعات سینمایی در معاونت سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اشاره کرد.

کد خبر 574911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.