طالب‌زاده مجاهدی آگاه و دغدغه‌مند بود

معاون برون‌مرزی صداوسیما با صدور پیامی درگذشت نادر طالب‌زاده را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در متن یادداشتی که احمد نوروزی، معاون برون‌مرزی صداوسیما در اختیار این خبرگزاری قرار داده می‌خوانیم:

انا لله و انا الیه راجعون

احساس حزن و حسرت وداع با برادر ارجمند و استاد فقید، حاج نادر طالب‌زاده برای اینجانب و همکارانم در معاونت برون‌مرزی رسانه ملی، بسیار عمیق و جان‌سوز است.

طالب‌زاده مجاهدی آگاه و دغدغه‌مند در عرصۀ مبارزه با استکبار جهانی و افشای جنایات قدرت‌های استعمارگر در مقیاس جهان اسلام و حتی مظلومان قلمروی به‌وسعت جهان بود. افکار متعالی و بغض بینش‌ورزانۀ او، شعاع آرمان‌خواهی نادر طالب‌زاده را در دایره‌ای پهناور از انقلاب اسلامی ایران گرفته تا بوسنی، افغانستان، سوریه، لبنان، یمن، عراق، بحرین، کشمیر و… فلسطین گسترد و لطف خداوند، او را واسطۀ رویش‌هایی ریشه‌دار از متفکران و علاقه‌مندان به اندیشۀ پویای انقلاب جهان‌شمول اسلامی ساخت.

همکاری و همراهی مشفقانه و تمام‌قد او با رسانه‌های برون‌مرزی جمهوری اسلامی ایران و به‌ویژه شبکه پرس تی‌وی، هم گواهی است بر صدق مجاهدۀ او و هم درسی بزرگ و جاودان برای پویندگان این مسیر.

در درگذشت این مرد میدان‌های دفاع از مقاومت فلسطین، در دقایق پایانی روز قدس و آخرین ایستگاه رمضانی وعدۀ ظهور حضرت حجت (عج) نیز بی‌گمان سری است که رجای واثق داریم مهر تأییدی باشد بر سال‌ها ایستادگی‌اش در کنار جبهۀ تناور مقاومت و آرزومندان جهانی نو.

اعلی علیین منزل روح پاکش باد.

احمد نوروزی، معاون برون‌مرزی صداوسیما

کد خبر 571830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.