طالب‌زاده؛ الگویی شاخص بین هنرمندان انقلابی بود

رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران گفت: مرحوم طالب زاده الگویی شاخص بین هنرمندان انقلابی بود و از سردمداران عرصه رسانه و فرهنگ انقلابی است که همواره در مسیر حرکت خود مصمم و ثابت قدم بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا مهدی پیرهادی با اشاره به شخصیت مرحوم طالب‌زاده پیشتاز عرصه رسانه و فرهنگ، اظهار کرد: او الگویی شاخص بین هنرمندان انقلابی بود و از سردمداران عرصه رسانه و فرهنگ انقلابی است که همواره در مسیر حرکت خود مصمم و ثابت قدم بود.

وی با بیان اینکه شخصیت مرحوم طالب‌زاده به همراه یار دیرینش شهیدآوینی بهترین الگوها برای نسل جوان در کارهای رسانه‌ای و فرهنگی است، ادامه داد: او هنرمندی متعهد و با دانش بود که در راه شناساندن چهره حقیقی کشورهای سلطه‌جو و مستکبر غربی فعالیت‌های زیادی را به ثمر رسانده است.

رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: مرحوم طالب‌زاده تمام تلاش خود را در راه جهاد تبیین در حوزه فرهنگ و رسانه داشته است، او در این در این عرصه آثار و یادگاری‌های نفیسی به جای گذاشت، به همین دلیل اعضای شورای اسلامی شهر تهران تصمیم دارند در اولین فرصت یکی از معابر شهر تهران را به نام آن مرحوم نامگذاری کنند تا همواره نام و یاد آن هنرمند مجاهد در خاطر مردم باقی بماند.

به گزارش ایمنا، شورای اسلامی شهر تهران امروز- یازدهم اردیبهشت‌ماه - به همراه پرویز سروری، نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران و سید احمد علوی و نرگس معدنی‌پور از دیگر اعضای شورای اسلامی شهر تهران در معراج الشهدا حاضر شدند. همچنین اعضای شورای اسلامی شهر تهران پس از قرائت فاتحه بر مزار شهید گمنام تازه تفحص شده با پیکر مرحوم نادر طالب‌زاده وداع کردند.

کد خبر 572255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.