معرفی ۱۴ کتاب زندگی‌نامه سردار دل‌ها در نمایشگاه کتاب

۱۴ عنوان کتاب از میان ۵۰۰ عنوان کتاب با موضوع زندگی فرمانده شهید سپاه قدس، پس از ارزیابی از انتشارات مکتب حاج قاسم در سی‌سومین نمایشگاه کتاب معرفی می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، انتشارات بنیاد مکتب حاج قاسم در سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران پنج کتاب را به صورت خاص عرضه کرده که بعضی از آن‌ها پیش از این منتشر شده و بسیاری برای نخستین بار انتشار یافته‌اند.

دو عنوان در نمایشگاه کتاب امسال با نام‌های (سردار سربه‌داران) که مجموعه‌ای از اشعاری از کنگره‌ای به این عنوان است و تمام شاعرانی که درباره شهید سلیمانی شعر سرودن به این کنگره آمدن و برگزیده شدند و پس از آن در این کتاب منتشر شده است.

مجموعه عکس (سرو روان) که عکس‌های برگزیده مراسم تشییع شهید سلیمانی است نیز در نمایشگاه عرضه می‌شود، همچنین نشریه‌ای با نام (قاسم) که به بررسی ابعاد نظری و کیفیت مراسم تشییع شهید حاج قاسم سلیمانی می‌پردازد از جمله عناوین عرضه شده در نمایشگاه کتاب است.

علاوه بر این کتاب‌ها در خصوص فضای فرهنگی نمایشگاه و در بخش سرای اهل قلم، چهار نشست تخصصی نیز در ایام نمایشگاه برگزار می‌شود.

همچنین بنیاد مکتب حاج قاسم تمام کتاب‌های منتشر شده با موضوع حاج قاسم سلیمانی که تعداد آن‌ها نزدیک به ۵۰۰ عنوان است را بررسی کرده و خروجی این ارزیابی‌ها که ۱۴ عنوان برتر از زندگی‌نامه این شهید است در سی‌سومین نمایشگاه عرضه و معرفی می‌شود و مخاطبان می‌توانند با مراجعه به نمایشگاه از کتاب‌هایی که در مورد شهید سلیمانی منتشر شده است، اطلاع پیدا کنند.

انتشارات مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی در راهروی شماره هشت غرفه ۱۸ و در بخش ناشران عمومی قرار دارد.

نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از بیست‌ویکم اردیبهشت‌ماه آغاز شده و تا سی‌ویکم اردیبهشت در دو بخش حضوری در مصلای امام خمینی(ره) و مجازی در سامانه ketab.ir ادامه خواهد داشت.

کد خبر 574627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.