طرح ضربتی نگهداشت شهری تبریز آغاز شد

سرپرست معاونت خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز از آغاز اجرای طرح ضربتی نگهداشت شهر با محوریت محله‌ها در همه مناطق و محلات مختلف شهر تبریز خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری شهرداری تبریز، جواد صدیقی اظهار کرد: به دنبال دستور شهردار محترم کلان‌شهر تبریز در خصوص ایجاد تحول در خدمت رسانی به شهروندان، طرح نگهداشت شهری تبریز با محوریت محلات توسط نیروهای خدمات شهری مناطق ده‌گانه شهرداری تبریز از صبح روز گذشته آغاز شد.

وی با اعلام اینکه طرح نگهداشت شهری در روزهای زوج هفته اجرایی خواهد شد، خاطرنشان کرد: نیروهای خدمات شهری مناطق ده‌گانه تبریز از صبح روز گذشته با حضور در محلات تعیین شده نسبت به رفع مشکلات خدماتی اقدام کردند.

سرپرست معاونت خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز ادامه داد: به ناظران ستادی تاکید شده است که نهایت دقت را در رفع تمامی مشکلات خدماتی موجود در محلات اعمال کنند تا بتوانیم با استفاده از همه توان معاونت‌های خدمات شهری رضایت حداکثری شهروندان را کسب کنیم.

صدیقی گفت: تنظیف، لکه‌گیری آسفالت، رسیدگی به وضعیت روشنایی، امحای آگهی و دیوارنوشته، رنگ آمیزی جداول و جمع آوری خودروهای فرسوده و رهاشده از سطح شهر از جمله آیتم‌های مورد اجرا در این طرح خواهد بود.

وی افزود: خادمان مردم تبریز در شهرداری به دنبال خدمت رسانی به شهروندان هستند و از شهروندان عزیز تقاضا داریم در صورت وجود مشکل خدماتی مراتب را به خدمات منطقه اعلام کنند تا در اسرع وقت نسبت به رفع ایرادات اقدام شود.

کد خبر 567907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.