اجرای طرح ضربتی نگهداشت شهری در غرب و شمال‌غرب تبریز

شهردار منطقه شش شهرداری تبریز از آغاز اجرای آیتم‌های ویژه طرح ضربتی نگهداشت شهری در سطح معابراصلی، فرعی و محلات غرب و شمالغرب تبریز به همت حوزه معاونت محیط زیست و خدمات شهری منطقه خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری شهرداری تبریز، احمد انیسه اظهار کرد: اجرای آیتم‌های ویژه طرح ضربتی نگهداشت شهری در سطح معابر و محلات غرب و شمال غرب تبریز همزمان با سایر مناطق شهر تبریز با هدف ارتقای حقوق شهروندی، زیبایی بصری، حفظ بهداشت محیط و سلامت عمومی و تأمین رفاه و آسایش شهروندان در دستور کار معاونت محیط زیست و خدمات شهری منطقه قرار گرفته است.

وی با تأکید بر رعایت عدالت اجتماعی در توزیع خدمات شهری، افزود: این عملیات به صورت ستادی و بر حسب برنامه زمان‌بندی شده با لحاظ درجه‌بندی در سطح نواحی خدمات شهری منطقه اقدام می‌شود.

شهردار منطقه شش شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: در اولین روز، این طرح در سطح معابر، فضای سبز و محوطه بین بلوک‌های شهرک شهید دکتر بهشتی واقع در جاده سنتو نرسیده به سازمان فنی و حرفه‌ای استان به همت عوامل خدوم امانی و پیمانی و با فعالیت ماشین‌آلات حوزه معاونت محیط زیست و خدمات شهری منطقه اجرا شد.

انسیه تصریح کرد: طرح ضربتی نگهداشت شهری شامل آیتم‌های رفت‌وروب اساسی محلات و تنظیف معابر، رسیدگی به آب‌روها (شست‌وشو و لایروبی)، تعویض جداول معیوب و شکسته و مرمت آب‌روها، امحای آگهی، دیوارنوشته و شعارنویسی‌ها، تنظیف، رفع نواقص و راه اندازی آب‌نماها، رفع سد معبر مغازه‌ای، خودرویی و بساط‌فروشی، تعمیر باکس‌ها و رفع نواقص زیرباکس های زباله، شست‌وشو و رنگ‌آمیزی جداول، نرده‌ها و تابلوهای ترافیکی، رسیدگی به سرویس‌های بهداشتی سطح معابر، روشنایی زیرگذرها و روگذرها و چراغ‌های تزئینی، حذف تابلوهای زائد و موانع فیزیکی، کاترزنی و لکه‌گیری آسفالت معابر است.

کد خبر 568159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.