۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
پاکسازی چهره غرب تبریز

شهردار منطقه شش تبریز گفت: محلات، پارک‌ها و معابر غرب و شمال‌ غرب تبریز در حوزه شهرداری این منطقه توسط همکاران و عوامل معاونت خدمات شهری و اجرای زیباسازی و پاکسازی شد.

احمد انیسه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با هدف زیباسازی و پاکسازی چهره بصری محلات و معابر سطح حوزه منطقه شش تبریز، باکس‌های زباله، جداول، نرده‌ها، تابلوها، نیمکت‌ها و تجهیزات پارک‌ها و بوستان‌های سطح حوزه غرب تبریز تعمیر، رنگ‌آمیزی و نوسازی شد.

وی افزود: به همت کارگاه امانی و زیباسازی معاونت محیط زیست و خدمات شهری، مرمت نرده‌ها و رنگ‌آمیزی المان مسیر میدان شهید مدنی و تعمیر و نصب تابلو در مسیر کوی افسران خیابان اشکان انجام شد.

شهردار منطقه شش تبریز گفت: با اولویت قرار دادن تأمین امنیت و رفاه شهروندان ساکن در این منطقه، عملیات تأمین روشنایی و رفع اتصالات برق معابر اصلی و پارک‌ها، در پارک بانوان خیابان رضوان و محوطه راه‌آهن اجرا شد.

به گزارش ایمنا، شهرداری منطقه شش تبریز با وسعتی بالغ بر ۷۴۳۱ هکتار از لحاظ جغرافیایی حدود یک سوم از سطح شهر تبریز را شامل می‌شود که جمعیتی حدود ۱۲۰ هزار نفر را تحت پوشش قرار می‌دهد.

موقعیت استراتژیک این منطقه به دلیل قرار گرفتن در مسیر ورودی زمینی شمال غرب تبریز، ورودی مسیر هوایی و نیز مسیر ریلی، از اهمیت و جایگاه خاصی در ارائه خدمات به مسافرانی برخوردار است.

کد خبر 573629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.