سرانه خدماتی برخی محلات نزدیک به صفر است

معاون شهردار تهران با انتقاد نسبت به متناسب نبودن ارایه خدمات شهری به شهروندان، گفت: هدف اصلی ما توزیع عادلانه خدمات متناسب با نیاز منطقه است.

به گزارش ایمنا، جلال بهرامی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین مسائل پایتخت در حوزه خدمات شهری متناسب نبودن سرانه خدمات در شهر تهران است، اظهار کرد: سرانه برخی خدمات شهر در مقایسه با کلان‌شهر بودن تهران درست است، اما توزیع آن در سطح شهر درست نیست.

وی افزود: برخی از مناطق و محلات تهران بیش از استاندارد، سرانه فضای سبز دارند، در شرایطی که در مقابل، برخی از مناطق و محلات سرانه خدماتی بسیار پایین و نزدیک به صفر دارند. این موضوع درباره حوزه‌هایی مانند فرهنگی، اجتماعی و تبلیغاتی هم صادق است.

معاون شهردار تهران با بیان اینکه هدف اصلی ما توزیع عادلانه خدمات متناسب با نیاز منطقه است، خاطرنشان کرد: شهرداری به دنبال توزیع عادلانه خدمات در شهر و به تناسب نیاز منطقه و شرایط اقتصادی است، درواقع خدمت بیشتر باید به مناطق کم برخوردارتر و کسانی که درآمد پایینی دارند ارائه شود.

بهرامی تاکید کرد: اگر شهروندی که در تهران زندگی می‌کند به جز مسائل پایتخت بودن تهران با مسائل و مشکلات شهری هم مواجه باشد، زندگی بسیار مشکل می‌شود.

وی ادامه داد: برنامه‌هایی در معاونت خدمات شهری و محیط زیست داریم که برخی از آنها در حال انجام است و برخی دیگر انجام شده و در حال حاضر به دنبال افزایش کیفیت و سرعت ارائه خدمات به شهروندان هستیم.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران اضافه کرد: در ادامه ارائه خدمات با کیفیت قصد داریم تا به شهروندان نشان دهیم، مدیریت جدید شهری برای خدمت واقعی به آنان آمده است.

بهرامی با بیان اینکه یکی از مشکلات اداره شهر کنار کشیدن شهروندان از مداخله در امور شهر است، تصریح کرد: گاهی شهروندان خود را کنار می‌گذارند و گاهی هم مسئولان از کار کنار می‌کشند که هر دو درست نیست. ما همراه شهروندان هستیم و از مردم درخواست داریم که همراه ما در اداره شهر باشند.

وی با بیان اینکه که پست نگرفتیم، بلکه آمده‌ایم تا در این پست خدمت کنیم، از تدوین طرح نگهداشت راهبردی شهر خبر داد.

منبع: ایلنا

کد خبر 526504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.